Pagini

Am crezut ca sunt intr-o pasa proasta...

...insa nu-i asa. Mi-a disparut interesul fata de manichiura, fata de make-up, fata de blogging, fata de proiecte creative, fata de tatuaje, desenat, fata de tot ce insemna pasiune si hobby pentru mine si nu am stiut de ce, dar, pentru ca mereu este un daaaaar, acum mi-am dat seama.

Simt ca nu mai vin cu nimic nou, iar asta ma face sa ma opresc din toate chestiile astea care candva ma faceau sa ma simt "speciala", sa ma deosebesc de "restul", ma simt imbacsita, internetul e full de unghii, machiaje, tatuaje, bloguri cu fel si fel de continut, consider ca oricum daca postez ceva este posibil sa mai fie inca 2, 3, 10 chestii asemanatoare asa ca nu mai vad rostul... 

Nu stiu cum sa explic, era ca si cum as fi avut lumea mea cu cativa omuleti acolo, dar de la un timp incoace parca lumea asta a mea a fost invadata de altii care sunt mai buni decat mine, care chiar inspira oameni, care vin cu noutati, iar eu? Eu m-am blocat sau mai bine zis m-am cam pierdut pe drum...

Deci nu stiu, chiar nu stiu cum sa rezolv problema asta, gandul ca trebuie sa ma amestec prin "multime" nu ma incanta deloc, probabil problema mea e de ordin psihic sau probabil eu nu am capacitatea de a ma reinventa cum fac altii...

O fi el mare internetul, da' oare chiar avem toti loc aici? Eu una ma simt coplesita... nu stiu voi...

20 de comentarii:

  1. Tu scrii in felul tau unic, degeaba scrie x sau y acelasi subiect nu va fi niciodata la fel, ai oameni care te urmaresc cu placere tocmai pt ca ai acel fel de a scrie, esti si amuzanta si serioasa, stii cum sa tratezi anumite subiecte, le dai o nota de bucurie, cumva, doar tu o poti face!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu scrii in felul tau unic, degeaba scrie x sau y acelasi subiect nu va fi niciodata la fel, ai oameni care te urmaresc cu placere tocmai pt ca ai acel fel de a scrie, esti si amuzanta si serioasa, stii cum sa tratezi anumite subiecte, le dai o nota de bucurie, cumva, doar tu o poti face!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te lasa!Intotdeauna este loc de mai bine,in fiecare domeniu trebuie sa tinzi spre perfect,si cum nimeni nu este perfect , trebuie sa fii intr-o continua ascensiune.Si ce daca tot internetul e plin?Creeaza tu ceva si mai frumos!Fi cea mai buna in orice domeniu iti propui!Ai foarte mult de lucru , asa ca nu te opri!Este vorba despre un stil de viata pe care trebuie sa ti-l construiesti,sa vrei mai mult,si mai mult, sa nu te opresti niciodata !Dovedeste-ti ca poti ,nu lumii, tie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci pentru cuvintele incurajatoare, o sa ma incerc sa nu ma dezamagesc. :) si nici pe altii...

      Ștergere
  4. Eu cred ca fiecare are capacitatea de a se reinventa.Acorda-ti timp!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu de ce gandesti asa,dar tu ai stilul tau propiu de scris.Si eu am trecut prin asa ceva,dar mi-am revenit. Nu renunta,este pacat de munca ta...doar ne cunostem cred de vreo 3 ani.La multi ani scumpa mea,sa fi fericita,sanatoasa si iubita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat, 3 anisori, n-o sa renunt, sper totusi sa-mi revin cat mai repede... La multi anisori! <3

      Ștergere
  6. Nu renunța. Fiecare scriitor are o cotitură în viață. Uneori tot ceea ce ai nevoie e să pleci departe de tot ce îți place ca după un timp să simți că îți e dor de ele. Și când o să vrei să te întorci la ele o să îți dai seama că le-ai avut cu tine. Sunt o parte din tine.
    O pauză nu strică nimănui. Nu înseamnă că renunți. Înseamnă că vrei să trăiești din plin.
    Seară faină! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu e sfârșitul acestor lucururi.Îți garantez că e o pasă proastă,am avut și eu destule.Astea te fac pe tine ca persoană,nu ai cum să îți pierzi interesul așa.Ai răbdare și vei vedea că toate se vor așeza cum au fost.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt o veche cititoare de a ta...şi părerea mea este că ar fi tare păcat să renunţi!
    am trecut şi eu prin asta, dar am avut alături oameni deosebiţi care m-au motivat să continui :)

    RăspundețiȘtergere
  9. fa nani pana maine dimineata,va fi altfel maine.

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulţi ani! O să fie bine! Nostalgiile sunt rezervate pentru oameni mai în vârstă, ca mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca si eu "sufar" de aceeasi chestie.Nu stiu sa explic in detalii,dar iti pot spune ca ti-as recunoaste postarile oricand. Ai un mod unic de a scrie si asta nu-ti va putea lua nimeni,NICIODATA !

    RăspundețiȘtergere
  12. Normal că avem toți loc pe internet, ceea ce este bine, publicul este extrem de mare. Legat de starea ta, și eu am fost pe acolo, chestia este că nu știu cum am trecut peste... Știu că pur și simplu am lăsat totul baltă o perioadă de timp, un fel de renunțare completă, asta până când am observat că nu pot să stau prea departe de online, așa că am început din nou, cu mai multă voință și mai mult spor. Cât va ține starea asta? Nu știu, dar știu că atunci când voi reintra în starea asta nasoală, voi lua o pauză de una, două, chiar și nouă săptămâni, iar în cele din urmă o să revin cu picioarele pe www

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)