Pagini

People don’t listen, they just wait for their turn to talk.

Va vine sa credeti sau nu, asta este adevarul. Oamenii nu asculta, ei doar asteapta pana le vine lor randul sa vorbeasca. Bine, ca sa nu fiu rea, ei asculta printre picaturi, nicidecum in totalitate tot ceea ce lalai tu timp de un sfert de ora (in cazurile fericite).

Ganditi-va bine, sunati o prietena, un prieten si incepeti sa va plangeti de fel si fel de chestii care probabil pentru ea/ el nu inseamna nimic. Dupa ce se presupune ca ai terminat de vorbit, prietena sau prietenul respectiv cica te sfatuieste, dar cum? Ei bine raportandu-se la ea/ el, adica face in asa fel incat tu sa uiti de problema pe care o ai dandu-se pe ea/ el ca si exemplu in situatia ta, practic se descarca, iar tu ai impresia ca iti da rezolvare la problema. C'mon, just think about it, nu faceti si voi la fel? Mno bine, hai nu toti, dar majoritatea, cine nu se plictiseste de o persoanele care se plang cu orele si culmea despre acelasi subiect, parca nu se mai termina, damn, asa ca in timpul asta evident ca te gandesti la tine, la ce ai facut si incepi sa-i spui: "Stiu despre ce vorbesti ca asa am facut si eu, mai stii cand... tra la la la la" si uite asa subiectul discutiei se schimba.


Acum nu vreau sa fiu ipocrita si sa spun ca nu exista si oameni care asculta, exista, dar foarte putini, si exista si mai putini carora le pasa cu adevarat si se implica atunci cand ai o problema (serioasa sau nu).

Oamenii chiar sunt egoisti si o simt asta pe pielea mea, iar daca tu nu esti asa, ar fi bine sa incepi sa te schimbi, e doar spre binele tau. Nu-ti mai incarca sufletul si mintea cu problemele altora, fiindca ei in niciun caz nu fac acelasi lucru, invata sa te descurci singur/a, nimeni nu este obligat sa te "descurce", oamenilor in general le place sa faca valuri si apoi se retrag, asa ca... (asta e un fel de: note to myself, voi faceti cum credeti, hihi).

Mno, referitor la ascultat, cred ca asta este si cauza tuturor conflictelor pe care le avem si cauza egoismului nostru, probabil ca daca am fi mai rabdatori si mai empatici, am sti si sa ascultam, nu? Voi de ce parte a baricadei va aflati? Eu ma aflu (inca) printre putinii oameni care ii mai asculta pe altii, dar rabdarea mea a cam ajuns la limite...

Si ca sa termin articolul intr-o nota mai optimista, invit fetele (si baietii, de ce nu) sa arunce o privire si pe blogul meu de beauty, poate gasiti ceva interesant, chiar azi am postat un machiaj de iarna dulce. Link-ul il gasiti aici: DOPEBeautyBlog. Sa aveti un week-end fain. Sunteti tucati.
sursa foto: www.tumblr.com

14 comentarii:

  1. Mie nu imi place sa ma plang. Si urasc oamenii care fac asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai... dupa parerea mea, ma aflu printre putinii oameni care asculta. Adica, chiar imi place sa ascult problemele altora si sa incerc sa ii ajut..

    PS: Dragut blogusorul!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu patesc asta si cand vb cu mama! o sun sa-mi vars si eu supararea si raman cu vorbele in gura pt ca imediat aflu ca la birou are mult de munca, tata nu tine regimul, etc....
    Bravo tie ca mai ai darul ascultarii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmmm, si mie mi se intampla uneori, dar bine, eu imi permit sa-i zic mamei sa ma asculte cand chiar simt nevoia. :)

      Ștergere
  4. Eu intru in categoria celor care asculta. Nu stiu sa dau mereu sfaturi si in general spun ce as face eu daca as fi in situatia respectiva sau imi dau cu parerea despre ce ar putea sa faca, nu ca sfat ci doar ca parere, pentru ca nu ma consider in masura sa dau sfaturi. Si da, de multe ori cand am avut si eu nevoie de cineva sa ma asculte toti erau ocupati, dar firea nu imi permite sa ma schimb desi am avut o tentativa la un moment dat...nu pot, asa e felul meu si asa se pare ca raman...daca un amic are o problema si vrea sa se descarce...eu sunt acolo si ascult de la cap la coada...chiar daca poate nu mi se va intoarce favorul...nu o iau ca pe o reciprocitate ci o fac pur si simplu...
    Hmm si eu ma uit la serialul ala:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o persoana deosebita si sincer intr-un fel ma bucur ca mai exista astfel de persoane, dar pe cealalta nu e bine pt. ca unii chiar nu merita sa fii atat de buna cu ei. :) Dar e important sa fii mereu tu! :*

      Ștergere
  5. Din păcate, America a fost deja descoperită!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti dau dreptate, eu sunt oarecum la mijloc, adica si ascult dar si tind uneori sa ma raportez la mine chiar fara sa vreau, oricum incerc sa schimb asta :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se intampla sa ma dau exemplu dar asta cu scopul de a-i ajuta, de a le da un reper, ce as face eu. Le dau alternative, dar de multe ori le spun sa se gandeasca la ceea ce vor, efectele unor decizii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, dar e altceva cand te dai exemplu ca sa ajuti pe cineva, si altceva cand schimbi subiectul discutiei din egoism... ca ai tu nevoie sa fii ascultat...

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)