Pagini

“If a clock could count down to the moment you meet your soul mate...

...would you want to know?”
Treaba asta mi-a dat bine de gandit si sunt sigura ca o sa va dea si voua pentru ca niciodata nu m-am gandit (pana acum) ce ar fi daca as stii ca maine o sa-mi intalnesc sufletul pereche. Ce as face? Ce i-as spune? Cum l-as recunoaste? Daca l-as indeparta dintr-un motiv prostesc? Un lucru il stiu clar, n-as putea sa dorm toata noaptea din cauza emotiilor si a gandurilor...

Dar totusi ce este un suflet pereche? Si daca fiecare om are un suflet pereche cum se explica faptul ca unii sunt inca singuri la o anumita varsta? Aaa si nu zic de persoanele carora viata le "fura" sufletul pereche, vorbesc de cei care nu si-au putut intemeia o familie pana la 40, 50 de ani, si sa nu-mi spuneti ca acesti oameni si-au "ratat" sufletul pereche pentru ca nu are cum, se presupune ca vorba mamei: "Fiecare isi are peticul lui." Deci??? Unde e "peticul"? Stie cineva, nu! Nu stie nimeni! 

Revenind, oare acest suflet ar avea si el o numaratoare? Mintea i-ar fi strabatuta de aceleasi ganduri? Aceleasi temeri? Hmmm, dar "el" cum ar reactiona? Ar incerca sa ma impresioneze ca "restul" ? Hmmm, nu cred, e "the one" probabil nu are nevoie sa faca mari eforturi ca sa fie remarcat. Eh, probabil ca atunci cand privirile noastre s-ar intalni cuvintele ar fi de prisos, ne-am lua pur si simplu de mana si ne-am continua drumul, insa in cazul asta nu ar mai fi vorba de drumul meu sau al "lui", ar fi drumul "nostru", un drum pe care sufletele noastre s-ar contopi intr-unul singur...

Mda, deja e tarziu si incep sa dau in altele, sunt curioasa, daca un ceas ar putea numara zilele, orele, minutele si secundele, pana in momentul in care o sa va intalniti sufletul pereche, ati vrea sa stiti cand s-ar intampla asta?                       
                                                                                  sursa foto

22 de comentarii:

  1. :))Probabil as vrea sa stiu daca l-am ratat ca sa nu il mai caut:)Deocamdata cred ca mi-am gasit sufletul pereche:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut o astfel de intalnire..am fost cu capul in nori ...Nu-i usor sa te intalnesti cu el si sa i duci dorul....

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mai mult misterul viitorului ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e mai bine sa nu stim pentru ca altfel am strica momentul.Am fi stresati,am incerca sa ne aranjam si sa aratam cat mai bine...
    Cred ca e mai bine sa avem parte de o intalnire spontana,surprinzatoare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu una as vrea enorm de mult.
    Din pacate nu exista asa un ceas si nici macar unul care sa ne spuna cine e jumatatea.
    Multi zic ca o sa ne dam seama cand il vom vedea dar eu nu sunt prea sigura de asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. ideea cu ceasul de pe mana dar care ne spune cat mai avem de trait era in filmul In Time.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu cat de bine este asta...adica da, ar fi dragut sa stiu ca o sa'l intalnesc la un moment dat, dar daca as sti exact ziua, ora, minutul, secunda si milisecunda in care o sa se intample asta..o sa se cam piarda din farmec...nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce reprezinta sufletul pereche? Atunci cand inima si creierul spun acelasi lucru.
    Este o tema complexa cand vine vorba de persoanele de 40,50 de ani care nu si-au gasit sufletul pereche. Uneori intervin si pretentiile. Mi-a povestit o cunostinta despre o persoana care are 47 de ani si inca nu are pe nimeni. Desi a fost frumoasa in tinerete, si-a refuzat "pretendentii" din cauza mofturilor si pretentiilor prea ridicate pe care le impunea. Asta este un caz...
    Sunt altii care pur si simplu nu si-au gasit jumatatea , sunt altii care nu vor sa si-o gaseasca etc. Sunt zeci si sute de cazuri...nu ne putem rezuma doar la o varsta pentru a acorda o explicatie.

    Complexa tema, asa ca imi cer scuze ca nu pot oferi un raspuns clar :)
    Sa ai o seara minunata si numai bine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. N-ai de unde sa stii cand se va intampla, se defecteaza ceasul daca stai cu ochii pe el prea mult. Ai intrat odata in saptamana oarba, PAC si gata! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca daca ne-am stii viata de dinainte ar fi tare bine, si in acelasi timp tare rau fiindca nu am mai fi capabili s-o traim cum trebuie. La fel si cu chestia cu sufletul pereche.. daca sunt prea agitata si tot incercand sa-mi dau seama cine este o dau in bara?

    RăspundețiȘtergere
  11. As vrea sa am un astfel de ceas pe mina,ca sa stiu cu precizitate cind imi voi gasi sufletul pereche ,si daca va fi sa-l intilnesc pe la 25 de ani ,ma voi putea sa ma concentrez acum asupra carierei))ca sa nu pierd timp in zadar cautinu-l acum

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca daca l-ai cunoaste dinainte ai avea toate sansele sa fii dezamagita. tu ai niste asteptari/gusturi... de-asta se spune ca sufletul pereche vine pe neasteptate, il cunosti in timp si incepi prin a nu a avea cine stie ce asteptari de la el.

    RăspundețiȘtergere
  13. In weekend nu am putut sa-ti accesez site-ul (probabil ai avut o problema de hosting). Ne traim viata asa cum vrem, cu zile minunate ori umbrite de mici norisori uneori. Intr-una din aceste zile apare si acel suflet pereche. Cautarea lui ar crea o mare problema si dezamagire ulterior pentru ca risti sa cauti o himera, ceva careia tu ii atribui calitati pe care nu le are.

    RăspundețiȘtergere
  14. Postarea ta imi aminteste de super-filmul In time ( daca nu l-ai vazut pana acum poate ca ar trebui. Merita ! ) .
    Ar fi interesant sa avem ceasuri ca in filmul precizat anterior sa stim cat mai avem de trait, insa pt sufletul nostru pereche...hmm.. nu prea cred, fiindca stiind ca, de exemplu, azi iti intalnesti jumatatea vei ajunge sa te comporti ciudat, poate chiar fortat si totul ar fi mai ciudat... nu sunt sigura, asa ca, intradevar, o sa ma mai gandesc la asta .

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)