Pagini

"Haina noua"

    Dupa cum vedeti am reusit sa aduc cateva modificari blogului, m-am razgandit in ceea ce priveste un site gen kudika pentru ca e prea complicat si nu se potriveste cu ceea ce fac eu, m-am razgandit si in ceea ce priveste mutarea mea pe wordpress fiindca m-am obisnuit cu platforma celor de la blogger si stiu cum sa o "manevrez" asa ca... acum mai ramane doar sa-mi prelungesc domeniul.

In fine, ideea era sa imi ordonez postarile si asta am si facut, mai exact am pus pe categorii subiectele mele favorite de discutie si probabil o sa mai adaug pe parcurs cateva, insa mai am mici detalii de "rezolvat" cu care nu sunt multumita, dar per total imi place ceea ce a iesit si sper ca si voua.

So, astept parerile si/sau sugestiile voastre in ceea ce priveste transformarea blogului. 

V-am tucat!
Week-end fain sa aveti, ne citim mai tarziu caci va pregatesc un articol despre relatii. 

50 de comentarii:

  1. Suuper noul aspect,îmi place mult,mult de toot!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. arata minunat blogul tau trebuie sa-mi dai si mie cateva ideei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place ce a iesit :d Felcitari:)

    RăspundețiȘtergere
  4. E draguta noua tema, mai light, personala! Simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai modificat blogul? Tză tză tză. Nu se vede. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. E super noua temă. Cred că ai muncit mult la ea, dar s-a meritat! :)
    Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador tema asta. Eu inca imi caut o tema mai de doamne-ajuta pentru blogul meu si pana acum am ramas tot la a mea. Imi place ca e foarte roz, ca blogul meu e book review :d

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am dat click aproape peste tot, si desi culoarea roz pal nu este neaparat culoarea mea preferata, totusi imi place forma acestui blog, imi place si ca are categoriile clar impartite, ca are si o categorie despre filme si seriale.

    Stiati ca in SUA pe la inc sec 20, prin 1918, revistele de moda recomandau culoare roz pt hainutele de bebelusi baieti si bleu pt fete ? Abia mai tarziu a fost introdusa acolo mai clar moda europeeana (inversa), intial aparuta in UE pe la 1/2 sec 19 la vremea imparatului Napoleon III si a sotiei lui Eugenie, desi scriitoarea americana Louisa May Alcott a facut o referire intr-una din cartile ei de pe la sf sec 19 la "moda franceza" atunci cand unul din personajele descrise de ea a decorat hainutele unor bebelusi cu o fundita bleu pt baiat si una roz pt fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place:D Hmm si nu, nu stiam :D interesant, probabil de acolo a ramas ca fetele sa poarte roz/rosu si baietii albastru ;))

      Ștergere
  9. Chiar că haină nouă!
    Poate mă înveţi si pe mine cum sa fac!
    Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, scrie-mi undeva, pe facebook mai bine si iti dau acolo indicatii daca ai nevoie! Mersi la fel.

      Ștergere
  10. OMG! E super noul design,si btw culorea roza e favorita mea,mai ales asa o nuanta delicata!super

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place mult tema, mi-ar placea si mie una pentru blogul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  12. E foarte frumoasa noua tema. Imi place:D

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place mult cum arata acum pagina ta,e mai "aerisita"si ti se potriveste :)
    cred ca ar fi cazul sa schimb si eu cate ceva la blogul meu,m-ai incitat cu schimbarea de aici de la tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. bravo , buna treaba , si eu as vrea...dar nu ma pricep :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Prea mult roz - asta aduce si a muuuuuult muuuult glossy. Dar e doar o parere.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place tare mult noul aspect. Intotdeauna m-ai surprins cu ceea ce faci.
    Sa ai un weekend minunat :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi se pare superb!Ti-a super iesit schimbarea asta,congrats!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)