Pagini

Recunoşti adevarata frumuseţe atunci când...

...o ai în faţa ta? Ştii cum arată într-adevăr un om frumos? Dar un om perfect cum arată? Există oameni perfecţi? Eu zic, că da! Există! Şi o pot dovedii, oameni perfecţi există în viuziunea fiecăruia dintre noi, stiţi cum se spune: "Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie!"

Dar, când toată lumea îţi spune că acea persoană care ţie ţi se pare perfectă spune că nu este cea potrivită, tu ce faci? Analizezi persoana respectivă? NU! Din contră te laşi condus de aspectul fizic, şi ai impresia că lucrurile pe care le face, şi care te fac să suferi sunt doar mici scăpări ale caracterului său mizerabil! Nu zic, că eu nu am făcut greşeli, dar am ajuns la concluzia că uneori e mai bine să arunci şi o a doua privire la "frumuseţea" de lângă tine, deşi poţi fi indus şi atunci în eroare pentru că sunt unii care se prefac atât de bine, încât încep şi ei să creadă în minciunile lor...


Deh, în final, ĂŞTIA-S OAMENII, CU ĂŞTIA DEFILĂM!

17 comentarii:

  1. eu cred că nimeni nu e perfect(nici eu)... doar tindem spre perfecţiune, dar când nu o gasim dăm în cei de lângă noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. @B.D.:Nu te contrazic, dar perfectiunea in adevaratul sens al cuvantului nu exista... e doar in mintea noastra...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atent sa nu confund excelenta cu perfectiunea. Excelenta ma pot stradui sa o ating, perfectiunea este treaba lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. perfectiunea apare doar atunci cand te indragostesti :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nymphetamine :adica atunci cand esti fraier:))
    @ALIN: Buna observatie!Excelenta chiar!;)

    RăspundețiȘtergere
  6. salut draguto! facem link exchange? daca te decizi sa ma adaugi, adauga-ma si lasa-mi un comment apoi te adaug si eu la categoria "de top"

    merci anticipat,
    miss s

    RăspundețiȘtergere
  7. "Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie!" total de acord:P

    RăspundețiȘtergere
  8. cam asa e....nu e frumos ce e frumos...e frumos ce ne place noua...si de multe ori credem ca e perfect...iar cand realizam ca persoana ce o credeam perfecta e de fapt rodul imaginatiei noastre traim o mare dezamagire...dar e natura noastra si nu o putem schimba...poop roz

    RăspundețiȘtergere
  9. hmmmmm....Ce Le Meu..le, tu eşti cu adevărat frumoasă, dar cât mai ai până la perfecţiune ? E o întrebare care mă intrigă de câteva zile :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Izabelle: Thnks:D

    @alexutza: Da... una din cele mai mari dezamagiri...

    @PAtratzel86: Pai, thnks:D :)) nimeni nu e perfect:)) asa ca:P

    RăspundețiȘtergere
  11. C.L.M., dacă mai îmi poceşti o dată numele, te trimit pe Marte. :-P

    RăspundețiȘtergere
  12. De ar fi asa toti oamenii poate am avea prieteni multi si adevarati.Nu stiu ce sa zic, si eu am tras concluzii gresite, dar trebuie sa-ti dai seama la timp ce ai facut si daca e prea tarziu sa te inveti minte.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Perfectiunea nu exista , ea este doar in minte noastra.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)