Pagini

Nu vreau să te schimb, nu înţelegi?

De ce faci asta? Ştii, am impresia că te joci doar... că nu îţi pasă. Tu nu ştii că mă doare când faci aşa, ţi-am mai spus, şi îţi voi repeta, nu vreau să te schimb, îţi cer doar un moment de atenţie, să ştiu că îmi acorzi măcar 10 minute din zi... dar tu... ce ştii tu... nu ştii nimic.

Tu nu vezi că mă faci doar să mă îndepărtez, asta vrei? Eu cred că nu, nu mai înţeleg nimic...
Mi-ai spus vreodată: " Hei, sunt alături de tine orice ar fii! " ? NU, din câte îmi amintesc eu, poate ai impresia că dai de înţeles, dar să ştii că ai putea să-mi şi spui că doar de-asta există cuvintele... Dar tu... Ehm... Tu ştii ce faci, că degeaba îţi spun eu ce şi cum, dacă tu nu mă asculţi!

You're just a boy... and you don't understand!

18 comentarii:

  1. Multe vorbe gen "sunt alaturi de tine" sunt foarte importante intr-o prietenie / relatie .. pacat insa ca nu sunt spuse.. iar daca sunt spuse ,nu sunt luate in serios ..


    take care ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D<
    Va fi ok scumpo...
    Daca te iubeste...te va crede
    Don't cry...Fuck and smile! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. "Iubirea este cea mai frumoasă muzică din partitura vieţii. Fără ea, ai fi un etern afon în corul imens al omenirii.

    RăspundețiȘtergere
  4. "După jurămintele încălcate ale primei iubiri, vine o a doua în care oamenii se iubesc mai adânc. Pentru că nu mai iubesc iubirea, ci se iubesc pe ei."

    RăspundețiȘtergere
  5. mi s-a luat de promisiuni goale...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer, eu cred ca baietii inteleg mai bine decat o fata ar putea pentru ca ei nu interpreteaza asa des si nu devin isterici.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mademoiselle : daca inteleg, ar putea sa arate lucrul asta,parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. "You're just a boy... and you don't understand!"
    Sunt de aceeasi parere..
    Sau probabil orice baiat intelege ceea ce i se spune, dar nu arata asta..Sau daca arata ca intelege, o arata ca si cum nu i'ar pasa, ca si cum problemele tale sunt egal cu 0 pt el..Dar asta depinde de fiecare om in parte..

    RăspundețiȘtergere
  9. Da kitt'kidd inteleg, dar nu arata!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ah!Cat mi se potriveste ce-ai scris tu!:))
    Si da e true`...''You`re just a boy...and you don`t understand!'':)

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase cuvinte...ai un blog captivant...
    besssosss
    gabriela

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoasa perspectiva.Nu ii doresti schimbarea si il accepti asa e cum e...foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)