Pagini

Fun!!!

Alicee, îmi cer scuze, că nu am fost pe fază...
Am preluat ambele lepşe de la tine imediat cum am văzut comentariulll... ahhh, sunt aşa faine, deci să începem:

Prima leapşă:
Staffetta dell'amicizia

In copilărie, când eraţi mică:


1.Ce răspundeaţi la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Hmmm, nu aveam preferinţe prea mari, dar îmi aduc aminte că mă maimuţăream cu o prietenă făcând pe Andreea Marin, prezentatoare la emisiunea aceea "Surprize, surprize" din câte îmi aduc bine aminte! Hehe!

2. Care erau desenele animate preferate?
Desene? Preferate nu aveam, mă uitam la tot ce prindeam, şi acum mă mai uit! Hihihi!

3. Care a fost cea mai frumoasă zi de naştere sărbătorită şi de ce?
Cea mai frumoasă a fost cea când am împlinit 19 ani pentru că am făcut'o cu colegii pe o insuliţă, asta fiind desigur surpriza uneia dintre cele mai bune prietene! A fost superb!

4. Ce jocuri preferate aveaţi?
Jocuri, ehm... băieţoasă fiind, tenisul acela cu mingea de fotbal... si "bambiliciul" cred că aşa se numeşte!

5. Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?
Fiind mai mare am visat să intru în cadrul armatei, dar nu s'a putut! Dar ce contează, noi să fim sănătoşi!

6. Care a fost prima pasiune sportivă şi nu numai?
Fotbalul! Toatăăă ziua băteam mingea în şcoală cu băieţii!

7. Care a fost primul cântareţ/grup muzical preferat?
Grup, Simplu! Oare ştii...ce bine...etc.etc...ahhhh

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Moş Crăciun, Nicolae?
Hmmm, nu prea am avut preferinţe... să zicem o păpuşică... cam asta visau toate fetele!

Şi acum a doua leapşă preluată de la alicee:

Este o leapsa muzicala. Trebuie sa postez clipul uneia dintre melodiile mele preferate si sa scriu despre ea.



E una din melodiile pe care le ador, pentru că mă calmează şi versurile sunt absolut superbe!
Just listen!

Predau ambele lepşe lui:

kid4ever: http://kid4ever-printreganduri.blogspot.com/
Patratzel86:http://patratzel86.blogspot.com/
SawRhyno:http://sawrhyno.blogspot.com/
Floris ☺:http://copila-plina-de-visuri.blogspot.com/
Seninle olmak istiyorum.:http://osimplavisatoare.blogspot.com/

Kissez!

12 comentarii:

  1. Care va să zică, nu ai rămas datoare. Ba mai mult, mi-ai pasat două lepşe :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nymphetamine: mersi fain!

    @Patratzel86: hihi!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. tare melodia, imi place...si raspunsurile...m'au facut sa mi te inchipui...o copila baietoasa care joaca fotbal si se uita mereu la desene...orice desene ;)) poop

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase răspunsurile tale, şi melodia.O să preiau leapşa, mi se pare interesantă.Btw, mersi de comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si dupa 1 luna jumate e bine, vezi alta data vii pe faza :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase raspunsuri ai dat:)
    Multumesc de leapsa.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)