Pagini

Din nou!

Am preluat de la modoveanca mea scumpa! Unele raspunsuri sunt la fel, sper sa nu te deranjeze acest lucru, dar geniile gandesc la fel! hehe!
http://smecheritza.blogspot.com/
SUNT…..unica!
AS VREA sa mi se indeplineasca toate dorintele.
PASTREZ in inima mea doar pe cei care au jucat si joaca un rol important in viata mea.
MI-AS DORI spaniolul meu acasa.
NU IMI PLACE cand sunt mintita in fata,cunoscand adevarul.
MA TEM sa nu pierd persoanele de care am nevoie
AUD barfe din partea celor care imi zic ca-mi sunt prieteni.
IMI PARE RAU ca am o gura maaare!
IMI PLAC trandafirii!
NU SUNT rea!
CANT pentru mine!
NICIODATA n-am dorit nimanui raul.
RAR refuz cand mi se cere ajutor.
PLANG... sa ma descarc, si o fac rareori!
RAD ca nebuna!
NU SUNT MULTUMITA de faptul ca nu pot sa fac nimic sa ii ajut pe cei dragi.
NU IMI PLACE sa ma bazaie lumea cand am treaba!
SUNT CONFUZA in ceea ce tine de profesia mea pe viitor.
AM NEVOIE doar de cei dragi alaturi!
AR TREBUI sa am mai multa incredere in oameni.
Pasez tuturor celor care le face placerea sa preia!

5 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)