Pagini

O lume perfectă?

Mă întrebam oare cum ar fi să existe o lume în care păpuşile să aibă viaţă... Ah, ar fi o lume perfectă? Poate, având în vedere că păpuşile sunt perfecte, poate nu, pentru că ele sunt perfecte în viziunea noastră, poate în viziunea lor ar putea fi la fel de imperfecte cum ne vedem noi oamenii... Cine ştie? Poate ar fi o lume mai frumoasă, plină de chestii drăguţe, fără răutaţi, invidie, prostieee... poate nu, poate ar avea aceeaşi gândire ca a noastră plină de rahat( scuzaţi expresia ) şi acelaşi comportament delăsător, dar cum spuneam: Cine ştie? Poate păpuşile noastre au deja o lume a lor de care noi nu ştim, şi nu ne dau voie să o descoperim ca să nu le-o invadăm... şi cred că mai bine ar fi să le lăsăm în lumea lor.
Voi ce credeţi?


17 comentarii:

  1. adevarat insa ei par mai afectati de 'ea'(despre care scriu in securitatea blogului unde pretenii nu'i stiu)decat noi de 'el'ce tre'sa recunoastem ca feminelor intr'un blog este aproape indispensabil..;))insa nu ne lasam coplesite.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Muñequitas, cateodata e bine să mai și visăm!
    Foarte draguță postarea, așa imi aduce aminte de copilărie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mony,papusile sunt facute de oameni dupa placul lor.Asa ca....nimic nu ar schimba ele,papusile..

    RăspundețiȘtergere
  4. @vorbă: daaa:)) probabil ei se exprima mai ushor in scris, se simt mai in siguranta...noi, ei bine, noi scriem de placere!

    @Ioana E.P: Gracias !:X

    @Donna: Mai stii! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. postul asta imi aminteste de papusa ucigasa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ăăăă, păpuşile alea gen Barbie...sau "păpuşile accesorizate" de la tv, din tabloide, de la petreceri mondene...despre care păpuşi vorbeşti ?
    Sper că nu despre Chucky ...

    P.S. Ştiai că există şi păpuşi masculine ? :-))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Patratzel86 : papusi din alea cu fatza de masa pe ele:)))))))))))))))))))))))))))

    @Nymphetamine: Chucky =)))))))))))))) wahahahaa!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ C.L.M. cu din acelea te jucai când erai mică ? :-P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Patratzel86: Dape:)), dar tu cu de care te jucai? cu din alea gonflabile?:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ C.L.M. ce gonflabile bre ? :))
    uiţi că pe "vremea mea" nu prea iegzistau gonflabile...şi ca să continui pe acelaşi ton,... eu mă jucam cu puţa-n praf, nu cu păpuşi...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Patratzel86: ti-ai batut joc de putza:)))))

    RăspundețiȘtergere
  12. @C.L.M. : e puţa mea. ce'ţi pasă ţie ?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Patratzel86: N-am zis ca imi pasa:)) :P

    RăspundețiȘtergere
  14. mama ce post horror:))"CIACHI" :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragutza postareaaa!
    Da,am schimbat unele lucuri,simteam nevoia.
    :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)