Pagini

Care e treaba cu zodiile?

Răsfoind câteva pagini într-una din zilele astea am citit că zodiile îşi vor schimba data... Adică wtf? Toată lumea spune că nu vom mai fii aceleaşi zodii... dar cum e posibil, dacă eu, când îmi calculez zodia, îmi apare tot Gemeni, deoarece în anul respectiv, aşa era, pe 2 iunie, Gemeni, ce legătură are anul 2011, cu 1991? Bun, bun, s-or fi schimbat, dar probabil nu vor mai fi în aceleaşi zodii cei care se nasc în anul ăsta... cum să li se schimbe zodiile celor care s-au născut acum 40 de ani? Ciudat!

Eu numai înţeleg... Voi?

11 comentarii:

  1. eu oricum nu cred cine stie cum in zodii

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu inteleg. Am vazut la TV ieri dimineata stirile despre zodii. E aiurea, ziceau ca eu ca sagetator o sa fiu scorpion de acum incolo.E cam aiurea. :( Nici eu nu prea am inteles cum sta treaba.:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite cum s-au schimbat zodiile :

    Capricorn: 20 ianuarie – 16 februarie
    Varsator: 16 februarie – 11 martie
    Pesti: 11 martie – 18 aprilie
    Berbec: 18 aprilie – 13 mai
    Taur: 13 mai – 21 iunie
    Gemeni: 21 iunie – 20 iulie
    Rac: 20 iulie – 10 august
    Leu: 10 august – 16 septembrie
    Fecioara: 16 septembrie – 30 octombrie
    Balanta: 30 octombrie – 23 noiembrie
    Scorpion: 23 noiembrie – 29 noiembrie
    Ophiuchus: 29 noiembrie – 17 decembrie
    Sagetator: 17 decembrie – 20 ianuarie

    Voi ce zodie sunteţi acum ?

    RăspundețiȘtergere
  4. E o prostie toata treaba asta.
    Nu inteleg de ce s-ar schimba, oricum mie cel putin tot ce se spune despre leu mi se cam potriveste si cred ca la majoritatea e asa..
    Total aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uhm... leul din mine cam rage acum. :)))
    Aflu şi eu după 34637846837 de ani că cică sunt rac. Really... sunt prea sărită de pe creangă pt. o zodie aşa liniştită. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-mi schimbe mie zodia ? Pai ii omooorrr...EU SUNT GEMENI si GEMENI RAMAN...ma duc sa-mi trec asta si pe certificatul de nastere =))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)