Pagini

Leapşa

Şi uite aşa m-a pus
Wat was your first :


Pet. - Hmmm, să vedem... ca toată lumea am avut şi încă am căţei... şi dacă îmi aduc bine aminte am mai avut şi peştişori, oww... să nu uit de papagali!
Car. - N-am, n-am!
Job. - Primul job, manichiurista...hehe
Memory. - Mda... şi acum mai simt palma pe care am luat'o de la dna. de mate, şi un 5 bineînţeles, prima mea nota micăăăă!
Crush. - Eh... bătaie pe bune cu prietena cea mai bună din copilărie,a ieşit naaasol!
Discovery. - Păăăi aşa mari descoperiri nu prea am făcut...
Trip within borders. - Vizite pe la Reşiţaaa!
Trip abroad. - încă nu, dar sper pe viitor!
Idol. - Beyonce, nu e chiar un idol...dar, hai fie!
Creation. - Diferite picturi,desene...


Cred că e bineee!
Băniuesc că acum trebuie să o pasez şi eu mai departe (pe ea, pe leapşă).Deci să punem la treabă pe Donna, alexutza şi Pasi pe sticla.
Leapşa preluată de pe blogul: http://patratzel86.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. Si la mine aveai o leapsa, ti-a scapat asa ca iti pun link-ul poate o preiei, click aici:

    http://aliceee-traveler.blogspot.com/2010/12/o-leapsa-draguta-si-un-ghid-turistic-cu.html

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)