Pagini

C.L.M.-ica si masinile!

Sunt pasionata de masini si de motoare inca de cand eram mica. Ma uitam la curse de F1 la greu, aveam jocuri cu motociclete si masini, deci fana inraita. De cativa ani sunt prezenta la cursele de masini care se tin anual la noi in tara. Si cum se putea sa iubesc masinile fara ca CLM-ica sa nu conduca si ea o masina? Ha? Nu se poate. Dar nu orice masina, dragilor. Nu ma intereseaza marca fiindca oricum o fac cum vreau eu. Am prins, de curand, o oferta speciala Motorvip si mi-am „tunat” masina asa cum am vrut. Senzatia majora se cunoaste cu 40km/ora prin Drobeta, haha. Neoanele, vopseaua cameleon de pe ea, rotile, geamurile fumurii si spoilerele dau un aer de Need for Speed masinii mele.

Nu sunt fanatica sa gonesc cu masina prin oras ci tin foarte mult la aspectul masinii, ca aceasta sa fie diferita fata de toate fiindca e a mea. Buna explicatia, nu? Se spune ca in masina pui suflet sau ca ea face parte din sufletul tau si chiar asa e. Daca ai grija de masina si masina va avea grija de tine.

Am tovarasi care-si neglijesc bucatile de metal din sufletele lor (adica masinile) si nu inteleg cum pot sa faca asta. In masina mea tin curatenie la fel ca in camera mea. Nu mi-ar place mie si nici altei persoane straine sa paseasca sau sa stea undeva unde este mizerie. Ei cum pot? Lucrurile astea ar trebui sa le invete multa lume de tiristi, ei stiu sa aiba grija de masina lor la maxim fiindca, de multe ori, ei dorm in cabine.

Pe langa toate acestea, am o dorinta foarte mare de a urca la volanul unei masini de curse. Cred ca m-as topi daca m-as vedea intr-o masina de Formula 1 pe o pista. Macar asa, sa ma plimb, nu ma gandesc sa fac curse.

Un lucru foarte important pe care tin sa-l subliniez la final, pentru pasionatii de motoare si masini, este ca viata este mai presus de orice iar viteza niciodata nu este buna. Prin inconstienta ta, poti plati cu viata, atat tu cat si alti oameni nevinovati. Conduceti cu grija si atentie. Drumul iti este bun prieten daca esti atent la/cu el.

Pe imparte.ro impartim initiativele si gandurile noastre bune. Alatura-te si tu si spune-ne cateva lucruri bune despre viata. Ca fie ca vorbim despre masini sau despre noi, viata inconjoara Pamantul si merita sa cunoastem cat mai multe lucruri despre ea.

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)