Pagini

Aseara am stat la un pahar de vorba

cu o prietena veche, ne cunoastem de cand eram mici si mi-am adus aminte de ea, asa ca am cautat-o pe Facebook, nu pot sa va spun cat de happy am fost cand am si gasit-o, chiar nu ma asteptam. Ca sa vezi, este bun si Facebook-ul la inca ceva (inca ceva, si cand zic ceva ma refer la statusuri dramatice si promovare, haha). Anyway, surpriza a fost si mai mare cand am vazut ca are poze cu un bebe si ca este si al ei. A fost asa ca o raza de soare pentru mine, ca un curcubeu, nu stiu cum sa va explic ca sa intelegeti, reluarea legaturii cu ea a fost un lucru bun, mai ales ca in perioada asta am avut parte numai de neplaceri.

Si dupa cum spuneam, ne-am intins la taina si ne-am webuit, mi-a aratat frumusetea ei de copil, omg, e unul din cel mai frumosi copii pe care l-am vazut si nu spun asta doar pentru ca stiu ca ea o sa citeasca articolul asta, ci pentru ca asa este. Nu sunt genul ala de persoana care sa fie innebunita dupa copii, dar damn, unii is chiar dragalasi, cel putin cat sunt mici, caci apoi parca se uratesc (v-am spus eu ca is o ciudata).

Mno, si din vorba in vorba, am intrebat-o cum reuseste sa faca fata? Adica, eu nu am capabila sa am grija de mine, ce sa mai zic de inca un suflet. Si mi-a spus ca are un secret, mai bine zis ca au ajutat-o extraordinar de mult produsele de pe un site, www.smart-baby.ro. Cum au ajutat-o? Well, se stie ca atunci cand ai un copil mic, trebuie sa faci cateva cheltuieli neprevazute care sa te ajute sa iti usurezi viata, si mai ales pe cea a copilului. Se pare ca cei de la Smart-baby au o gama variata de produse de calitate pentru bebei, cum ar fi carucioare, scaune auto, mese de odihna, premergatoare si multe altele la preturi accesibile.
Myea, deci, asa mai zic si eu viata. Oricum, a ramas sa iesim la un suculet, o limonada ca sa-mi povesteasca mai multe, pana una alta, sa aveti un weekend fain.

2 comentarii:

  1. Buna C.L.M.Da si facebook-ul e bun la ceva pentru ca ceva asemanator mi s-a intamplat si mie zilele trecute...am dat de colega mea de banca care imi era si prietena si nu mai stiam nimicunul de celalalt si dupa atatia ani ne-am regasit... si acum ma bucur nespus.Imi pare rau ca nu am mai avut timp sa trec si pe la tine sa mai vorbim dar nici acum nu e tarziu.Anyway sunt decis sa recuperez timpul pierdut.
    Iti urez sa ai parte de o saptamana minunata si cu siguranta ne vom mai auzi:P

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)