Pagini

Am cam inceput din nou sa trag chiulul...

...dar asta nu pentru ca am uitat de blogul meu, ci pentru simplu fapt ca am inceput sa ma simt frustrata. De ce? Pai  pentru ca toti apropiatii imi zic ca gresesc cand dezvalui chestii personale despre mine pe blog sau pe Facebook. Si cand zic chestii personale, zic statusuri dramatice, sau de exemplu o poza cu salonul din spitalul in care am fost internata saptamana trecuta, poza la care am primit tot felul de comentarii rautacioase, nu ca m-as fi asteptat sa-i pese cuiva, dar totusi...

Anyway, problema este ca daca incerc sa ma "retin" de la anumite lucruri, nu prea mai am despre ce sa vorbesc aici, I mean, e blog personal, ar trebui sa fie plin cu chestii personale, nu? Ca sunt chestii mai random sau chestii spuse din suflet, tot personale sunt... Si adevarul este ca pe mine nu ma intereseaza cati oameni ma judeca, eu sunt genul de om care atunci cand cineva are o parere diferita de a mea, o ignor total, asta in cazul in care vorbim de un strain, caci daca e o persoana draga, incerc sa-i arat si alte puncte de vedere (adica al meu), iar daca nu merge, atunci trec la ignor.

Da, deci ideea care este, ideea este ca inteleg ca este gresit sa fiu o drama queen uneori pe Facebook pentru ca oamenii nu sunt ca mine. Eu am Facebook, dar nu stau sa ma holbez toata ziua pe profilurile altora, pentru numele lui Dumnezeu, am 2000 si ceva de persoane in lista, va dati seama ce ar insemna asta? In schimb, se pare ca altii stau si diseca fiecare cuvant pe care il spui, fiecare imagine pe care o postezi, altii nu au o viata, viata lor se invarte in jurul barfelor, in jurul Facebook-ului.

Mi-a mai zis cineva ca posteaza doar chestii pe Facebook din care reiese ca el e fericit ca sa nu le dea altora satisfactie sa vada ca sufera sau mai stiu eu ce si sincer mi se pare cam ciudat pentru ca eu nu am nicio satisfactie cand cineva are o problema, nu vad de ce altii ar avea...

Am stat si am analizat ce mi-a spus mai pe indelete si oarecum are dreptate, eu de exemplu am postat candva ceva cum ca sunt suparata si un tip dupa ce i-am zis ca nu am chef de discutii, a inceput sa ma injure si sa ma ia cu chestii gen ca ce ma plang pe Facebook, bla bla bla, nu stiu... Imi trec multe ganduri in acest moment prin minte, am incercat sa le astern aici in asa fel incat sa ma fac inteleasa si nu pot. Simt ca oricat as incerca sa explic ceva, oamenii inteleg tot ceea ce vor ei sa inteleaga.

Dar revenind la ganduri mai bune si pentru ca tot am adus in discutie Facebook-ul, am vrut sa-mi iau un telefon de la Allview si am cerut pareri despre produsele lor (pe Facebook), majoritatea au zis ca nu sunt bune dar fara argumente, eu oricum mi-am luat telefon: Allview Viper V1, daca vreti un review sincer, il fac cu cea mai mare placere. Sa aveti o saptamana faina. Sunteti tucati!
sursafoto: www.google.ro

8 comentarii:

  1. Pana la urma e blogul tau si poti scrie tot ce vrei, atunci cand esti original atragi multe critici. Eu admir oamenii care nu se ascund dupa perdea, si sunt reali..Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ai dreptate, o sa-mi vad in continuare de scrisul meu, cui nu ii convine sa nu citeasca, eu nu oblig pe nimeni. :) Multumesc, la fel.

      Ștergere
  2. Buna, Lavi. :) Eu as incepe asa: "E facebook-ul tau, posteaza ce vrei pe el". Din punctul meu de vedere mi se pare ok tot ce ai scris pana acum pe facebook. Hai sa postam cu totii numai lucruri bune si sa aratam ce viata de "Suleyman"-i avem sau hai sa postam lucruri prin care ne plangem de mila sa aratam ce viata de rahat avem. NU! Postam ceea ce vrem, ceea ce se-ntampla in viata noastra sau cu noi, cu bune si cu rele. Sa fi sincer e o valoare morala, sa spui public ce ai de zis - curaj si demnitate.
    Daca pe cineva deranjeaza statusurile tale, sa debifeze chestia cu "get notifications", care vine bifata dupa ce dai add friend, si gata. Nu-ti mai vad postarile si pot dormi linistiti pe perna, probabil au avut cosmaruri de la un status.

    Lumea e lume. Orice ai scrie, orice ai gandi, orice ai face, ei mereu sunt acolo sa conteste.
    Eu te urmaresc cu drag, orice scrii ^_^. Zi minunata sa ai! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D hihi:D mereu ai o vorba buna pentru mine:D multumesc viorel :*

      Ștergere
  3. cainii latra, ursul trece, draguta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa te tina ,si sa nu fie nevoie sa ti-l repar . (VRS) O zi faina sa ai !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tot timpu am zis că las oamenii să vadă tot ce vreau să arăt.
    Comentarii vor fi mereu, și dacă n-aș arătat nimănui nimic.
    Oameni...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)