Pagini

Cum dau baietii papucii

Imi plac oamenii, intotdeauna mi-au placut, consider ca mereu am ceva de invatat de la orice om care trece prin viata mea, dar niciodata nu m-am descurcat bine cand a venit vorba de despartiri. Iar cand zic despartiri nu fac referire stric la relatiile de dragoste, ci si la restul relatiilor intepersonale. Cel mai greu e sa pui capat unei relatii de prietenie pentru ca in cazul meu, spre deosebire de relatiile amoroase eu chiar ma implic, las omul sa-mi cunoasca chiar si cele mai intunecate colturi ale sufletului (cu mici exceptii)... E ca si cum as renunta la o parte din mine, dar asa e viata facuta, intalnim oameni, ii cunoastem, ii iubim, si inevitabil crestem, uneori separat, alteori impreuna, in cazul meu procesul de "crestere"/maturizare s-a facut separat, prietenele mele au luat-o pe alte drumuri, eu am ramas in acelasi loc, deci... cam asta a fost. 

Trecand cu articolul la o nota mai optimista, ma gandeam azi la modalitatile si replicile de despartire ale oamenilor. Trebuie sa recunosc ca unele sunt amuzante, mai ales replicile baietilor pe care le arunca atunci cand vor sa dea papucii.

Unii o fac intr-un mod mai elegant, invocand motive din care sa reiese ca de fapt ei sunt baieti buni, iar replicile lor constau in: "Nu e vina ta, e vina mea, eu nu sunt pregatit si nu pot sa-ti impartasesc sentimentele... Deci nu vreau sa te ranesc, pentru ca nu meriti!", apoi urmeaza alte replici cliseice gen: "Meriti ceva mai bun! Urmatorul o sa fie mai bun o sa vezi! Meriti sa fi fericita! Bla bla bla!

Altii sunt scandalagii, in cazul lor se aplica vorba aia cum ca afli caracterul unui om la ultima intalnire, nu la prima. Astia mi se par penibili, adica dupa ce te-au iubit si te-au mai stiu eu ce, pana mai ieri erai totul pentru ei, viata lor, lumina ochilor lor, azi te fac in toate felurile, curva, materialista, iti mai injura si neamurile si tot asa...

Iar dupa astia, cei mai jalnici oameni, cei mai jos, cei mai cei, sunt aia care isi bat femeile, violenta nu este niciodata o solutie, insa faptul ca sunt slabi si nu au tiglele pe casa ii fac sa o ia razna si sa aiba tot felul de reactii agresive, astia mai arunca si replici acide pe langa injuraturi cum ca "Te-au luat de pe strada si te-au facut o doamna!" si multe altele pe care mai bine ma abtin sa le scriu pentru ca mi-e rusine doar sa le gandesc.

Owww si mai e un gen de baieti. Genul ala care te lasa pe tine sa te agiti, plangi, implori, iar ei stau si se uita ca prostii la tine... Ii ameninti ca pleci, ca ai nevoie sa-ti zica un motiv ca sa ramai si nimic, la ei nu merge absolut nimic, stau neclintiti si te privesc. Cred ca is mai rai decat aia care te lovesc, o palma iti trece, dar tacerea, tacerea e atat de puternica incat te zguduie din temelii, oricat de calm incerci sa fii si oricat de rational o iei razna pur si simplu. Aaa si cu astia nu e tot, astia sunt obisnuiti sa se intoarca, sa-ti arunce cateva replici de impresionare: "Mi-am dat seama de ceea ce am pierdut...", "Mi-e dor de tine! Te iubesc! Sa nu spui ca e prea tarziu pentru ca niciodata nu e prea tarziu!", "Nu pot sa traiesc fara tine!"... Si bineinteles ca tu ca fraiera, iubindu-l pe prost, ii mai dai o sansa, merge totul bine cat merge, apoi te lovesti iar de un zid de tacere si tot asa, pana te saturi, ca el nu se satura niciodata.

Mmmm si cam atatea replici si tipuri de baieti imi vin in minte deocamdata, daca vreti sau daca ati intalnit si alte cazuri va invit sa mi le scrieti mai jos, chiar is curioasa sa vad ce mai inventeaza oamenii. Hehe.
Weekend fain. Poate data viitoare va spun si replicile de dat papucii ale fetelor.

12 comentarii:

  1. Păi nu-i mai simplu să facă cadou o pereche de papuci? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de acest subiect - ce părere ai despre ăia orgolioși, care și când nu au dreptate, găsesc o modalitate de a întoarce lucrurile în favoarea lor. Ei nu recunosc niciodată că au greșit, uită să aprecieze fata/femeia de lângă ei, dar au pretenții...mult prea mari pentru ceea ce oferă ei. Și mai sunt aceia, care pe lângă orgoliu sunt și lași, lăsându-și muierea în momentele cele mai grele. Nu se despart de ea, dar fug atunci când aceasta are mai mare nevoie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmmmm, da. Astia nu sunt barbati. :) Sau sunt, dar au probleme mari si ar trebui sa mearga sa vada un psiholog. :D

      Ștergere
  3. Trist si adevarat :( Eu nu-i suport pe astia care dupa ce a fost cu o fata si i-a dat papucii, o fac curva, proasta si cum le vine lor la gura peste tot. Asta este caracterul lor...comportamentul defineste caracterul!

    Ce mai pot spune? Eu nu am dat papucii nici unei fete pana acum, mie mi-au fost dati papucii :))) Am strans cateva perechi, doreste cineva? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da mi si mie o pereche! Roz sau albastrii, de care ai :)

      Ștergere
    2. Papuci din astia nu vreau sa-ti dau, crede-ma :3
      Dar putem merge la magazin sa luam de care ne plac si cum ne plac - rosii, verzi, albastrii :D

      Ștergere
  4. Am mai auzit replica de genl "Esti perfecta pt. mine, vreau sa fiu cu tine, dar pana la varsat de 30 de ani vreau sa-mi traiesci viata, nu pot sa ma implic intro relatie serioasa." :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) huiduuuu =)) d-asta n-am auzit :))

      Ștergere
    2. Ha ! Ha ! Pai eu pe asta cu "vezi ca nu ma implic intr-o relatie serioasa pana la minim 36 de ani", o spun din prima in mod chiar etic preventiv si culmea e ca unii o interpreteaza ca un soi de challenge, ca se simt tentati sa imi demonstreze ca nu am dreptate, sa ma convinga altminteri, si pana la urma tot ei se supara rau de tot cand vad ca eu pur si simplu nu pot fi convins de nimica si ca sunt un incapatanat retrograd si incuiat ! Chiar daca le-am spus din prima ca asa sunt, ca un bolovan, astia care nu ma cred, si se ambitioneaza sa imi demonstreze contrariul, astia se supara cel mai tare cand chiar isi dau seama cat de bolovan sunt ! Dar nu numai in relatii romantice, chiar si asa de alt gen, de cate ori cineva isi da seama ca a pierdut timp sa iti vanda ceva desi i-ai spus de la bun inceput ca nu esti interesat sa cumperi, tot aia se supara, dar nu stiu daca pe tine/mine sau pe lume asa in general sau pe propria lor soarta care i-a pus sa lucreze in sales. Asa ca eu nu ma supar, doar ma ingrijorez sa nu cumva sa faca atac de cord sau ceva de genul asta, daca sunt asa de ambitiosi si de competitivi.

      Doar odata m-am suparat rau pt ca si el se suparase rau de tot pe mine cand eu tot ziceam,

      - zau, lasa-ma-n plata Domnului nu vezi ca sunt dobitoc,
      (si el)
      - nu si nu, ca nu e posibil,
      (si eu),
      - ba da, e posibil, chiar sunt dobitoc, nu inteleg de ce nu poti sa crezi asta,
      - nu, ca te prefaci, zici ca esti dobitoc in mod expres ca sa ma parasesti,
      - zau, eu nu ma prefac eu chiar te parasesc fara nici o prefacatorie, dar ti-am zis de la inceput ca nu-mi place de tine dar uite ma sacrific asa la datorie, ca pt mine tot aia e de fapt,
      - pai nu, ca eu vreau sa ma si iubesti, nu doar sa stai cu mine din datorie,
      - zau, pai pot sa te si iubesc tot din datorie, ca si iubitul cere constiinciozitate si efort,
      - nu, ca eu vreau sa ma idolizezi si sa ma adori,
      - pai cum sa te pot idoliza, daca ma bati la cap si nu ma accepti asa cum sunt, bolovan si dobitoc, si preferi sa ai impresii irationale despre mine, cum as putea sa ador eu un asemenea om,
      - esti egoist, zau, poate ca sunt, dar sincer, eu te-am avertizat de la bun inceput si ce sa-ti fac daca insisti sa nu ma crezi, ba te mai ambitionezi si sa-mi demonstrez contrariul de parca ai fi un misionar evanghelist mormon,
      - esti un pacatos,
      - nu sunt pacatos special, lasa-ma-n-pace, sunt un pacatos comun, si la urma urmei nu inteleg de ce ma pui pe un piedestal, cand eu tot ce vreau e sa fiu om banal si comun ca toti oamenii, dar tie iti plac statuile nu oamenii.

      Ștergere
  5. Nu am ajuns încă la capitolul relaţii. Mai am timp şi mult de învăţat până să ajung la o relaţie. Dar.. nu merită să mai dai o şansă omului care te-a dezamăgit. Un om nu se poate schimba aşa uşor, şi dacă a făcut un lucru o dată, îl va face la fiecare şansă ştiind că va mai avea parte de o nouă şansă.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)