Pagini

Wishlist partea a III-a

Pentru ca, fiindca, deoarece, deocamdata se intampla chestii in viata mea de care trebuie sa-mi dau seama (ca de obicei) si inspiratia nu prea ma loveste, am zis sa continui cu wishlist-ul meu, e un subiect interesant, adica cel putin pentru mine, hi hi, e despre haine, deeeeeci normal ca e interesaaaaant, nici sa nu va aud. Ha!

Asadar, am vorbit pana acum despre rochite, sacouri si alte chestii, dar am pastrat pantofii pentru o postare speciala. Am mai facut una, dar nu ma pot abtine, pur si simplu nu pot mai ales cand am gasit alte produse faine. Ow si also am vazut la statistici, la cuvinte cheie mai exact, ca cineva a ajuns pe blogul meu cautand "pantofi dama piele intoarsa", "vezi oferta asortie" si "saboti de piele femei" asa ca am zis de ce sa nu le dau oamenilor ce cauta, nuuuu?

Bine, cu exceptia sabotilor, nu sunt fana, poate altii sunt, nu vreau sa vorbesc prostii, aaa si Asortie am facut si eu cautari la randul meu si este un magazin de incaltaminte online, totusi de unde si pana unde are legatura cu blogul meu nu am idee. Oricum partea buna este ca am gasit si eu niste "umblatori" pe gustul meu pe acest site si ca de obicei am zis sa impart si cu altii, haha.
Astia mi-au placut cel mai mult, observ ca incep sa am ceva cu incaltamintea cu botul diferit, cam ca acelea din prima si a doua poza, nu stiu de ce si cum, se intampla pur si simplu. 

Mno si cam asta e, alte noutati nu mai am deocamdata, ba mint. V-am spus ca mai am inca un blog? Well, inca nu sunt pregatita sa vi-l arat, insa imi place sa tin lumea in suspans. Sa aveti o saptamana minunata pentru ca meritati. Tuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)