Pagini

Wishlist partea I

Dupa cum stiti am decis sa-mi reinnoiesc garderoba de primavara si pana acum am reusit sa-mi achizitionez doar o rochita, o salopeta cu "leoparda" si doua perechi de tenesi cu imprimeu floral, daaaaaaaaaaaa bineinteles ca lista o sa continue pentru ca sunt sigura ca o sa fie multe, adica, sunt atat de multe haine, cine se poate opri doar la cateva obiecte? Anyway, am decis ca de acum incolo sa achizitionez doar piese vestimentare care-mi plac foarte mult, fara compromisuri ca nu mai merge, ha!

Deci, cum recent am achizitionat o rochita, o sa ma pozez cu ea cand o s-o iau si o sa vi-o arat, am inceput sa le prind gustul si sa mai vreau cateva, asa ca am gasit un magazin cu haine unde au niste rochii de seara online superbe, si nu numai, de fapt sunt tot felul de rochii, rochii casual, rochii office and so on, asadar sa va arat alegerile mele si posibil noile mele achizitii.
Tananananana! Dantela a inceput sa ma fascineze, insa doar cea neagra, ce e dantela si are alta culoare mmmmmmm, nu ma incanta. Apoi, rochita aceea lunga e "wow", pe asta nu stiu daca as avea curajul sa o port, dar mi-ar placea sa stiu ca o am in dulap. Peplum dress e perfecta pentru o tinuta office, iar rochia din denim, uhu, that's me, my style, desi eu as fi asortat-o cu niste tenesi, hihihi.

Ow si cea crem, adica ultma, este mai sport, la fel, tenesi si un rucsacel dragut ar intregi tinuta. Ow, si btw, am impresia ca devin tot mai buna la moda, mi-am facut cont si pe Polyvore, me like it! So, stati pe aproape daca vreti sa vedeti hainute, aceasta este doar prima parte a wishlistului meu, mai urmeaza. Have a nice day! Si spor la cumparaturi.

3 comentarii:

  1. Sunt dragute rochitele! Pe prima am vazut-o si eu odata

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar ma duc maine sa imi iau rochita :D hi hi.
    Imi place entuziasmul tau!
    Spor la cumparaturi si tie, se vede ca esti pusa pe cumparat:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drăguţe rochiţele. Spor!! :***

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)