Pagini

Aventuri la ping pong, plimbare la zoo...

In ultima vreme am vorbit doar de cumparaturi dar deh, sper ca ma intelegeti, v-am promis ca va povestesc despre experienta mea la ping pong, de fapt acum pot spune ca sunt experiente fiindca am fost de vreo doua ori si chiar daca prima data am luat o bataie crunta, distractia tot si-a facut simtita prezenta. Nu sunt eu genul de persoana care se supara atat de tare cand ia bataie o data sau de doua ori, insa cand iau bataie mai mereu, deja incep sa-mi dau silinta, hihi. Asadar, prima data am mers cu o prietena, colega de la munca si sotul ei si am facut si un videoclip ca sa imortalizez momentul.
Desi in videoclip scorul era 3-2 pentru mine, fiind la inceput, spre final am mancat bataita cu un scor rusinos, hi hi. Daaaaaaaar, mi-am luat revansa a doua oara, prietena mea a fost inlocuita de sef, am facut echipa buna cu el, am jucat la dublu si am castigat, mwahahaha. I was so proud of me/ us. Oricum nu stiu care e treaba dar ping pong-ul e ca mersul pe bicicleta, odata ce il inveti nu-l mai uiti toata viata, ca iti pierzi din indemanare e altceva, insa eu cand eram mica am participat la campionate cu baietii din cartier si nu numai. Si sa vedeti acolo pe C.L.M.-ica jucand ping pong si pe verisorul ei cum arunca paletele pe case de nervi cand lua bataie, hahaha. Mno, si cam asta este. 

In rest n-am facut nimic mai deosebit zilele astea, dupa cum v-am spus am fost la Resita in weekend, chiar de 1 Martie am vizitat gradina Zoologica, n-o sa mai merg acolo niciodata pentru ca intentionam sa le fac poze la animalute si sa povestesc cu voi despre aventura mea, insa cand am vazut ca erau tinute in custi de 2 metri pe 2 mi s-a rupt sufletul. 
Am reusit sa-i fac poza ursului cand s-a ridicat in picioare, e superb, dar este trist. In rest, tigrul era prea "securizat", leii erau prea departe, paunii nu aveau cozile infoiate, dar au un colorit mirobolant, maimutele erau super micute, pacat ca n-am avut o banana la mine ca le-as fi bazait putin, cerbii nu mai aveau coarne si erau tare slabiti, iepurasii aratau mai bine, caprele zburdau, iar pasarile, ei bine, pasarile nu sunt o atractie atat de fascinanta pentru mine, poate doar cele exotice.

Ow, si my new addiction e biliardul, avem pe aici practicanti? Dupa ping pong va dati in vant? De 1 Martie ce ati facut? Ce ati primit? Eu am primit o carte, Chemarea ingerului si un buchet de flori de la boss, la martisoare m-a sarit randul. Saptamana faina. Sunteti tucati.

10 comentarii:

  1. Mie mi se pare ca stii ceva ping pong, fata de mine:D si mie imi place sa joc!

    Ah, e trist..imi pare rau pt animale, tu esti frumoasa!

    Eu am primit martisoare, si 2 semne frumoase de carte:D
    O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa jucam odata ping pong :3 Sa vedem care e ping si care e pong :v :)) Ultima data cred ca am jucat cand aveam 16 ani, deci 4 ani fara ping-pong, off...sigur ma bati :3 Biliardul nu ma incanta :)
    Imi pare rau de animalutele de la zoo. Aproape peste tot sunt asa, nu e chiar ceea ce se vede la tv (exceptand gradinile zoologice din capitala si doua-trei din tara).
    De 1 martie... offf, a fost singurul an in care nu am putut oferi martisoare. De ce? De o saptamana am fost nevoit sa stau departe de familie, de prieteni, de colegi, de facultate...de tot! Si inca mai am de stat aprox....10 zile. Am stat departe de toata lumea din cauza unei probleme. Asta e :( Astept sa ma revansez cu prima ocazie ^_^

    Sa ai o saptamana minunata, Lavi >:D< Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. îmi aduci aminte de tinerețuri ...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)