Pagini

Wishlist partea a II-a

So, dupa partea I a wishlistului meu pentru ca a inceput sa-mi placa treaba asta am decis sa fac si partea a II-a, si de ce nu poate si partea a III-a, a IV-a, etc. Haha. M-am gandit sa fac si postari "feshaniste" dar nu am reusit sa-mi achizitionez un aparat misto asa cum imi doream si pozele mele n-or sa fie profesioniste ca ale tipelor care ia in serios treaba asta, sunt sigura ca intelegeti. 

Plecand de la ideea cu rochiile, am gasit rochii de club WardrobeB foarte faine, dar cum eu nu frecventez cluburile am decis sa nu ma ma gandesc la vreuna, bine, asta nu inseamna ca ma pot si abtine, hehe.

Asadar, cam asa ar arata o rochita pe care as purta-o eu in club, stiu ca e cam eleganta, dar nu sunt adepta vulgarului, vulgarul acceptat de mine l-ati vazut in postarea anterioara cand v-am aratat rochia aceea mov cu aplicatii de piele.

Apoi, am in lista de Facebook o pagina cu bentite din acelea cu flori, trandafiri, parca mi-as lua si eu una, insa pe strada nu stiu ce sa zic, parca, parca prea as atrage privirile, nu? Also trecand la treburi mai serioase, am gasit si cateva sacouri dama online super misto.
Cel mai tare mi-a placut asta, stiu ca e simplu, dar in combinatia asta e perfect! Nu stiu ce sa spun despre botine, dar as putea sa le trec si pe ele in wishlist, sau mai bine sa o las pe data viitoare, hehe.

Am mai vazut un sacou, de fapt un fel de jacheta gri cu maneci sclipicioase, insa mi-e cam teama la partea cu asortatul, totusi nu m-as supara sa o am. 

Mno, cam atatica pentru moment, zic sa mai pastrez si alte dorinte ale mele pentru alte postari, nu e frumos sa le pun pe toate asa pe masa caci se pierde misterul, mwahahaha.

Va doresc un weekend linistit si relaxant. Eu azi am lenevit toata ziuaaaa si m-am uitat la Sex and the City, am intrat in clasa muncitoare acum si am inceput sa ma prind cum e sa fii plecat de acasa toata ziua si sa astepti weekendul cu nerabdare. Deci, da, un weekend plin de leneveala sau de ce vreti voi sa aveti.

sursafoto: http://wardrobeb.ro

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)