Pagini

Miercurea fara cuvinte- Cum faci sa-ti treaca timpul mai repede cand calatoresti?

Asta faci ca timpul petrecut pe tren sa treaca mai repede, hahaha. Data viitoare trebuie sa incerc si eu.

Nu stiu care va place voua, dar eu ma dau in vant dupa Mickey si Spiderman, asa de suparati sunt, foc si paraaaaaaaaaaa. Continuarea la Carmen. Happy WW! Sunteti tucati.
sursafoto: www.tumblr.com

22 de comentarii:

  1. Batman, mie Batman imi pare cel mai reusit

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare! :)) Mi-ar trebui asa ceva cand merg acasa, calatoresc 16 ore interminabile :))

    RăspundețiȘtergere
  3. SUUUUUUUPEEEER! :))))) tare m-am distrat! ce idee grozava!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Supeeer!!:)) Nu m-am gandit niciodata la asa ceva:))
    Super idee ;) Te-am pupat!! :**

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta ideea...daca o sa am ocazia poate voi incerca si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce idei simpatice au unii oameni! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. haha...eu butonez pe tableta, arat probabil precum Kermit :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. :D multumesc de invitatie:D o sa trec cu drag pe acolo:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Haha.. funny, dar tre' sa ai talent la desen!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)