Pagini

La taclale

Hello there. Am primit un mail in care cineva ma certa, in ghilimele bineinteles, pentru ca am facut pe blog postari in care am prezentat doar articole pentru femei, wishlistul meu pentru iepuras, wishlist pentru vara, pentru primavara si tot asa, dar nimic pentru baieti. Mi-a spus ca sunt o feminista si ca totusi prin postarile mele arat altceva, ei bine draga cine esti tu caci nu vreau sa-ti spun numele, sa stii ca feminist nu inseamna sa prezinti pe blogul personal wishlisturi si cu haine barbatesti, astfel incat sa fie la egalitate. In fine, n-o sa stau acum sa dau explicatii despre cine sunt eu, sau mai bine zis despre cum ma vad altii ca sunt, totusi este destul de ciudat sa fii judecat pentru o chestiune atat de simpla. 

Adica, sunt o gramada de site-uri/ magazine online pe acest mare internet care au imbracaminte pentru barbati, accesorii barbati si multe alte chestii barbatesti, ca de exemplu, nu stiu, Tinar. Probabil v-am mai vorbit despre el, parca v-am zis ceva de balerini Tinar, pantofi sau rochii, asta mi-a venit primul in minte, sa va las si un link totusi: http://www.tinar.ro/barbati/incaltaminte.html, asta asa fiindca, deoarece, eu sunt o draguta, ha.

Si revenind la sentimente mai bune, spuneti-mi si mie ce faceti de Pasti, eu cred ca o sa stau acasa, mai mult ca sigur o sa ploua asa ca nu prea am chef de plimbari pe o astfel de vreme; I mean, de abia imi scot fundul din casa cat sa merg la serviciu, si asta ca is obligata, ca daca n-ar fi asaaaaaaaaa, eheeehe. Aaa si is curioasa, la voi a venit deja iepurasul? La mine a inceput sa vina cu chestii marunte, chestii care nici macar nu erau in wishlist, dar nu ma supar. Sa speram ca o sa-mi aduca si restul lucrurilor pe care mi le doresc, daca nu se poate, mai astept, ca deh, se spune ca lucrurile bune se intampla doar celor care asteapta, hi hi. Mno si cam atat, e tarziu si trebuie sa-mi fac somnul de frumusete. Seara faina. Sunteti tucati.

15 comentarii:

  1. Eu cred ca stau acasa, din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul asta am senzația că o să am cel mai fain Paște pe care l-am trăit eu până acum.De Paște ce aș putea face,o să merg cu ai mei la bunici și o să-mi văd verișoară,că mi-e tare dor de ea..Și cum am am senzația că o să se întâmple ceva interesant,dar nu știu ce .. În fine,să ai un Paște fericit,și iepurașul să-ți aducă ce-ți dorești,pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. 1-esti destul de grown up,ce ai in wishlist iti poti lua singura,de aia muncesti
    2-poate a sosit timpul sa faci tu pe iepurasul pentru altii
    3-if you ask me,easter is overrated =))
    4-de paste joaca Chelsea (2 meciuri chiar :)))
    5-m-am cadorisit cu un LCD LED TV,ca sa vad meciuri si filme full hd,asta pentru ca muncesc si merit :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1 - da, pai iepurasul is eu. :))
      2 - lasa :)) alta data;
      3 - :)) myea
      4 - Chelseaaa, neaaa, prefer Steaua :P
      5 - oooo, bun bun, sa le folosesti sanatos :P

      Ștergere
  4. La mine nu mai vine iepurele demult :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Iepursasul e dat in urmarire generala, a fost rapit de el insusi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha ! Eu tocmai ma vaitasem pe un alt blog ca eu nu am fost anuntat de familia mea cand eram mic despre acest Iepuras,despre care am auzit doar mult mai tarziu, de la altii, si incepusem sa ma intreb daca asta a fost oare pt ca nu am fost asa de optim de cuminte, doar cuminte indeajuns pt Mos Nicolae si Mos Craciun. Chiar am estimat ca eu aproape precis nu am fost la fel de cuminte cum au fost probabil tata si bunica atunci cand avusesera varsta mea, insa credeam ca totusi fusesem mai cuminte decat auzisem ca fusese mama !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) ahahahahaaaaaaa, deci nu ai fost un copil cuminte :))

      Ștergere
  7. Nici eu nu am prea avut chef de serviciu in ultima vreme, si am dat cam rasol, insa sperand asa pana in ultima clipa sa fiu remarcat de Iepurasul de Paste, chiar am lucrat si de Paste, adica si in Vinerea Mare si in Lunea de dupa, ca sa fie si intr-o zi mai trista si intr-o zi mai vesela (din punct de vedere crestin). Abia azi in sfarsit mi-am luat o zi libera, insa am de platit facturi, de scris corespondenta, de facut treburi in casa, etc...sunt mai ocupat decat as fi fost la serviciu...noroc ca vine ziua sarbatoririi proletarilor de 1 mai si sper sa ies in weekendul ala pe mare...daca reusesc sa imi platesc factura de membru de club de yachting la timp, plus daca ma impac cu seful de yacht, ca ieri ma sunase asa sa ma intrebe ce mai fac si daca am de gand sa mai vin pe la club, iar eu l-am repezit cat colo, ca nu am timp de relaxare zilele astea ! Dar el saracul nu ma sunase ca sa ma intrebe daca vreau sa ma relaxez, ma sunase sa ma intrebe de factura, si ca sa ma mustre ca chiulisem de la o sedinta obligatorie ! Aoleu, nu mi-am platit nici asigurarea ! Zau, e tare greu sa te relaxezi asa in mod organizat, si cu sef, si cu facturi de asigurare, ai si obligatii si fata de colegii de echipa, trebuie sa le scrii scrisorele, sa le raspunzi la solicitari, zau, nu ma pricep E LOC la relaxari din astea asa de rafinate, eu stiu sa ma relaxez doar stand asa fara sa fac nimica, insa sunt decis sa ma civilizez ! Desigur cu scopul final fiind ca dupa ce voi fi luat si diploma de om civilizat, abia dupa aia sper ca voi putea sa conduc singur un yacht al meu si sa plec de capul meu cat mai departe de civlizatie, preferabil printre salbatecii din Pacific...dar pana sa ajung eu acolo trebuie sa merg la scoala, sa dau examene, sa fac conversatie, etc. Cine naiba a inventat stilul asta de civilizatie nu stiu...cred ca aristocratii europeeni sunt de vina, de fapt mai bine zis cred ca femiele aristocrate europeene sunt de vina, in frunte cu Eleanore de Aquitaine...ea si cu cateva prietene ale ei au inventat codul ala cunoscut ca civilizat europeean ca baietii trebuie sa se poarte civilizat, sa lase fetele sa o ia in fata, sa faca conversatie cu fetele, sa fie cavaleri si sa-si indeplineasca diverse obligatii, sa fie cuminti si sa nu chiuleasca la scoala, etc !

    RăspundețiȘtergere
  8. ...acum se vede si mai bine de ce eu nu am meritat sa vina iepurasul de Paste si la mine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa ca nu esti singurul, o sa vina candva si iepurasul :D

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)