Pagini

Cam atat de ipocriti sunt oamenii...

Peste tot, la tv, pe Facebook, la radio se discuta despre accidentul acela cu avionul, primesc cereri sa dau like unor pagini facute in memoria fetei care a murit, citesc tot felul de comentarii in care oamenii isi exprima respectul, recunostinta sau ce mai vor ei pentru aceasta fata, si nu pot sa nu ma gandesc la cat de ipocriti sunt acesti oameni... I mean, nu mi-o luati in nume de rau, dar de unde si pana unde atata respect? Si de ce acest respect a aparut acum ca fata nu  mai este? De ce nimeni nu a considerat-o eroina cat timp a fost in viata?

Aaa da, stai, dupa ce s-a prabusit avionul au iesit la iveala altruismul, munca, modestia, disciplina si multe alte calitati pe care fata asta le-a avut... Deci pana atunci nu iesisera la interval ori nu le-a avut, nu? Pana in momentul accidentului era o simpla studenta care facea voluntariat... Nimeni in afara de parintii ei si prietenii ei nu i-a purtat respect, iubire si nu a incurajat-o cu o vorba buna... nimeni! So, de ce o faceti acum oameni buni? Chiar credeti ca o mai incalzesc cu ceva parerile de rau ale unor straini lasate pe un site? Saraca fata s-a dus, e oale si ulcele, trebuia ca tot ce faceti acum pentru ea sa fii facut cat a trait, nu de alta dar stiti... Poate asa s-ar fi bucurat si ea...

Sau ce credeti? Ca toate astea aduc alinare familiei ei? Nu. Nu. Nu aduc nimic, parintii ei, fratii ei, nu vor o eroina, o vor pe ea, vie... Pentru ei ridicarile voastre in slavi ale copilului lor sunt egale cu zero si credeti-ma ca stiu ce vorbesc pentru ca asa am patit si eu cu tati... 

Degeaba veneau oamenii si imi spuneau dupa ce tati a murit ca era un om bun, destept, s.a.m.d., dafuq, stiam deja, de ce imi spuneti toate chestiile astea mie acum? Trebuia sa ii spuneti lui, sa se simta si el apreciat si respectat. Dar nu, oamenii nu au facut asta pentru ca sunt ipocriti, au venit si au aruncat cateva vorbe la intamplare fiindca asa spun "bunele maniere" sau fiindca asa se face in popor... Si stiti ce imi venea sa fac cu toate cuvintele lor irosite? Sa le spun sa si le bage undeva ca nu-mi pasa si nu am nevoie de ele, eu aveam nevoie de tati, deci cam asa zic eu ca sta treaba si cu Aura Ion. Lasati-o fratilor in pace, lasati si familia fetei in pace! Vedeti-va de ale voastre ca si pana acum si lasati ipocrizia, sunt sigura ca daca ar fi fost o alegere pentru fata aia, n-ar fi ales sa fie o astfel de "eroina"...

Stiu ca va pare rau fiindca vorbim de un suflet, de un om, si mie imi pare, dar nu mai dramatizati, va pare rau o zi, doua, 3, hai o saptamana, dupa care pentru voi totul o sa revina la normal, Aura Ion o sa ramana un simplu nume, de care peste cativa ani probabil nici nu o sa va mai amintiti... Ow si nu e prima data cand numele cuiva devine cunoscut dupa ce persoana respectiva n-a mai fost, chiar nu va inteleg de ce faceti asta... De ce acordati respectul si aprecierea voastra oamenilor care nu mai sunt? De ce? Ce importanta mai are? Think about that! 

28 de comentarii:

  1. Îți zic eu. Trebuie să moară oameni pentru ca oamenii încuiați la minte să-și lărgească orizonturile... Le vine mintea la cap datorită evenimentului... cred... Mie, de exemplu, încă-mi pare rău de moartea lui Paul Walker...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt la fel de satula ca si tine. E aproape aceeasi poveste ca si cu Paul Walker. Oamenii sunt pur si simplu idioti.

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi e o vorba: "De morti - numai de bine!". Se nasc eroi peste noapte care sunt avansati post-mortem in grad si facuti cunoscuti. Si cu ce folos? Alinare familiei nu aduc...aaaa, da... singurul lucru care il aduc este rating la televiziuni pentru ca vorbesc doua saptamani pe un subiect. Si inca ceva de adaugat: A trebuit sa moara doua persoane sa nu o mai vedem pe Bianca la tv! Astia's oamenii... Asa va fi mereu!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt persoane care se hranesc cu asa ceva, asa ca ....li se da! ...daca nu ar avea rating, ar cauta altceva!
    bietul om era acu ceva timp, ...unu de-ala cu pensie nesimtita ( 15000 ron)...nu conta cat muncise si ce facuse pentru ea...acum, cu pensia de 1900 ron, ar fi trebuit sa-si raspunda de ce avea inainte 15000!!!dar nu a facut asa nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  5. este trist, de-a lungul timpului la tv se publică silicoanele, divorturile etc. iar eroii din ziua de azi sunt ascunşi, fără valoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ştiai că există o regulă cum că nici o persoană în viaţă n-ar trebui să aibă statuie? Regulă mai mult sau mai puţin respectată!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ritualurile sociale din jurul inmormantarilor sunt mai mult pt supravietuitori decat pt sufletul celui decedat. Adica daca pe acei oameni straini de caz si de familie ii face sa se simta ei maibine despre propria lor viata si/sau anxietate personala despre propriul lor deces (in plus de dorinta de congregare asociativa asa a unui caz mai celebru), atunci treaba lor. Desigur ca pe cei apropiati decedatului nu iiincalzeste,insa intr-un anume fel ii ajuta sa isi canalizeze cumva oparte din emotii si catre a-i injura pe alti semeni, astfel incat sa nu se mai simta asa de coplesiti sau chiar vinovati in mod exagerat chiar ei. Deci per total poate fi oarecum benefic si pt cei autentic indoliati, pt ca le permite sa intr-un fel sa ramana oameni (imperfecti) in niste clipe cand poate unii din ei nici nu mai au puterea sa isi doreasca asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici nu te obosi sa-i intelegi prea mult. Nu o sa reusesti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru oamenii, in general, se gandesc numai la ei. :) Sad...

    RăspundețiȘtergere
  10. Niciodata nu-i prea tarziu sa valorizezi un om. Recunosc ca am cam simtit si eu ca tine, insa cum chiar m-a afectat felul in care a murit am zis ca poate unii oameni se manifesta asa cand sunt afectati de o intamplare asa tragica. Nu e neaparat ipocrizie sau tampenie. Si cred ca mai e si revolta impotriva sistemului. Oricum, e bine, sunt unii care considera ca ne-am idiotizat complet asa ca orice s-ar intampla nu reactionam. E bine sa vada ca reactionam, chiar si asa. Pentru familie e o alinare, sa stii, cu cat e mai mare tragedia personala cu atat mai multa nevoie ai de semenii tai. Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic ca reactionam asa prea tarziu... de ce nu se intampla toate lucrurile astea inainte ca cineva sa moara?

      Ștergere
    2. Stii de ce. Fiindca ne pierdem in tot felul de sentimente, resentimente, impresii, valtoarea vietii, prejudecati, superficialitate, fiindca nu ne vine sa credem ca suntem muritori, fiindca....un milion de alte motive. Maria

      Ștergere
  11. Uite că sunt de acord, adică e ok să spui un'odihnească-se în pace' dar toată chestia asta e dusa la un alt nivel, ei nu se mai întorc, am trecut şi eu prin asta, ştiu cum e şi vorba ta nu e ok să vina oamenii să îţi amintească, familia are nevoie de un timp să treacă peste aceasta tragedie.
    Zi bună să ai, mulţumesc şi eu de vizită şi te mai aştept şi eu pe la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei, C.L.M.! N-am mai trecut de mult timp pe blogul tău şi tocmai am realizat ce dor îmi era de postările tale. Design-ul e superb -- şi lasă-mă să-ţi spun, părul tău e superb! Ţin minte că atunci când te-am descoperit, ţi-l tunsesei prea scurt şi făcusei o postare despre asta :)) Trebuie neapărat să mai trec pe aici. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a placut post-ul tau pentru ca exact de aceeasi parere sunt si eu de mult timp. teatrul jucat de tv pentru a castiga din reclame si rating deja m-au scarbit de ani de zile. Artisti adevarati, oameni importanti mor in tara asta si dupa, toata lumea, cu mici exceptii vin sa ii planga si sa se prefaca ca le ofera dreptate prin numirea lor eroi, mari artisti s.a.m.d. E un fel de trend, de mult timp, in care se intampla asta! Daca numai mizeria, superficialul si plasticul apare pe ecrane, e normal ca restul nu mai au loc sau nu fac destul rating. Nu-i asa, pana la urma, cu orice pret, asta vrem, ca televiziune nationala?!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)