Pagini

Bonusuri oferite de Gazduire.ro la abonamentele de hosting web

Hello there! Sper ca n-ati uitat de mine, saptamana asta am tras chiulul de pe blog pentru ca am fost nevoita sa ma acomodez cu reinceperea serviciului, hihi, desi nu sunt eu fana vacantelor pot sa va spun ca mi-a fost destul de greu sa revin la vechile obiceiuri sa zic asa. Parca incep sa inteleg de ce unii se confrunta cu depresii dupa vacanta, ahaha.

Well, azi vreau sa va vorbesc despre gazduirea web pentru ca m-au intrebat vreo doua prietene cu ce se mananca. So, ce este gazduirea web sau web hosting/ hosting?

Ei bine, cand vorbim despre hosting, facem referire la un serviciu oferit mie, tie, anumitor firme, companii, s.a.m.d. si care ne sau le permite, sa vorbim despre altii, da? Deci, acest serviciu le permite sa isi puna un site web (cred ca site stie toata lumea ce este) la dispozitia vizitatorilor din mediul online. Mai direct, hosting-ul inseamna ca inchiriati pentru o anumita perioada de timp, o bucata de spatiu de gazduire pe discurile de stocare ale unui server. Bineinteles, ideal ar fi un server care are mai multe conexiuni sau macar una permanenta la internet.

Care este procedura? Pai, inchirierea se face platind un abonament in functie de dimensiunea spatiului inchiriat, apoi site-ul va fi copiat pe discurile de stocare ale serverului respectiv, evident in spatiul inchiriat. Cand va ganditi sa va alegeti hosting-ul, trebuie sa o faceti destul de serios, avand in vedere ca acesta este unul din cele mai importante elemente ale unui site. V-as recomanda sa va cautati un serviciu de hosting stabil pentru ca site-ul sa fie mereu disponibil cititorilor. 

Bun, bun, dar probabil va ganditi ca exista fel si fel de site-uri, se potriveste acelasi fel de hosting tuturor? Well, nu chiar, tocmai de aceea exista diferite tipuri de web hosting.
Asadar, avem web hosting-ul dedicat, acesta face trimitere la un server web care se ocupa de nevoile unui singur client. Acesta detine controlul deplin asupra serverului. Acest timp de web hosting este destul de scump pentru ca are anumite avantaje precum accesul de mare viteza, tocmai de aceea este folosit de obicei de companiile mari.

Urmatorul tip de hosting, ar fi web hosting shared. Acesta este mai accesibil ca si pret, vorbim de mai multi clienti care impar un server de web, dar intra in discutie si viteza de acces redusa precum si predispunerea la nefunctionare a site-ului detinut. 

Reseller web hosting. Aici este foarte interesant faptul ca acei clienti care vor sa devina gazde, isi pot indeplini visele folosind acest serviciu. Practic poti sa inchiriezi la randul tau spatiul de gazduire inchiriat. Foarte tare, nu?

Siii ultimul tip de hosting, este cel gratuit, este folosit cel mai des de bloggeri sau de persoanele care vor sa gestioneze un site simplu. Sper ca m-am facut inteleasa, iar daca nu, www.gazduire.ro, va ofera informatiile necesare si de asemenea super pachete de web hosting, cred ca mi-ar trebui si mie unul.

De exemplu, eu, desi am domeniu, sper ca am spus in articol ca pentru hosting aveti nevoie si de domeniu, hihi, so, desi am domeniu, am hosting gratuit, sunt multumita, dar ma limiteaza in anumite privinte.

Mno, sa aveti un week-end minunat. Sunteti tucati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)