Pagini

Viva Mamaia?

Vreau sa va spun ca am lasat si licenta si tot cand am dat de un videoclip care m-a amuzat teribil. Probabil toata tara il stie pe nea' Mazare si cum arunca el banii pe distractie, insa ce ma amuza este faptul ca el compara litoralul romanesc cu Ibiza in noul (si singurul) sau videoclip, Viva Mamaia (parca) cu ajutorul caruia incearca sa arate el cata distractie este la mare, va dati seama??? Nu stiu voi ce parere aveti despre treaba asta cu videoclipul, da' mie imi lasa asa un gust amar, n-am fost la mare pana acum si nici nu ma tenteaza, mai degraba as merge la munte si sa nu ma intelegeti gresit, imi place "paranghelia" dar zau ca nu mi se pare nimic iesit din comun sa mergi la mare, sa stai ca pestele pe uscat ca sa te prajesti si noaptea sa spargi banii prin cluburi. 

Stiti ce-as face eu? Mi-as strange bani si m-as pune pe avion sa vad lumea domne, aia da distractie! Pe bune, as calatori in luuuung si in lat, as gusta fel si fel de mancaruri, m-as plimba cu barca, as vizita "n"-spe mii de locuri interesante din care sa plec cu ceva, sa am ce sa povestesc la copii mei, m-as poza, iar daca chiar as vrea sa merg sa ma balacesc pai as alege un loc din ala exotic, ai ai ai.
Sursa foto
Deci? Ce spuneti? Am dreptate sau nu? Adica sa nu ma interpretati gresit, sunt locuri frumoase si in Romania, insa oamenii sunt aceiasi, cultura la fel, nimic deosebit, pai sa vizitezi India sau Japonia si sa vezi acolo cultura diferita de a noastra sau, sau New York-ul, orasul care nu doarme niciodata, in fine, revenind la videoclipul lui Mazare, este oarecum o idee bunicica de promovare mai ales ca este acompania de Loredana, Cabron si Velea. Sincer m-am uitat la el pentru ca imi place Cabron, ca asa... Cam atat pentru azi, am fost rea destul, sa aveti un week-end fain. 

39 de comentarii:

  1. Ai perfecta dreptate :) Oricate am avea si noi, niciodata nu ne putem compara cu alte tari,dar asta nu inseamna ca locurile noastre nu merita vizitate :D
    Daaa... eu as vrea o vacanta in TURCIA, iubesc tara asta :3 :x

    RăspundețiȘtergere
  2. E manea toata ziua oricat ar incerca sa imite ritmurile si atmosfera de la Rio. Iar daca voia sa ajunga viral si in strainatate pentru a promova statiunea, trebuia sa aiba versuri in engleza. Asa o sa mearga doar cefele late de pe Dorobanti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar cuvantul "licenta" trebuie cenzurat :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu vreau sa vad si Romania, imi place la mare, iar Mazare ar putea sa se straduiasca mai bine. Costumatiile si versurile nu-mi plac. Romania nu doar trebuie promovata, trebuie reparata, "tunata" mai intai si apoi vizitata de toata lumea. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu locuiesc in Constanta, asa ca nu pot calca niste pastai de mazare-n picioare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ideea în sine de a face reclamă stațiunii nu e rea, dar ce a ieșit mi se pare pur și simplu jalnic, cu tot cu versuri și videoclip...

    RăspundețiȘtergere
  7. Scumpul videoclip mi se pare de tot rahatul(imi scuzi franceza) iar in legatura cu litoralul romanesc...vai de capul nostru ca nu avem deloc cu ce sa ne mandrim:mizerie,manele,alcool,oameni needucati,preturi indecent de mari si chiciuri...Cam atat avem noi!Nimic deosebit!Iti impartasesc viziunea despre calatorii.La asta visez si eu de atata timp.Daca as cheltui bani as face-o in afara,nu aici,fiindca ar fi o investitie,in schimb aici este o risipa.

    Te pup si ma bucur ca gandesti asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ma bucur si eu ca suntem pe aceeasi lungime de unda :D

      Ștergere
  8. Arata bine insa mie imi place mult tara mea iar calatoriile lungi nu prea ma incanta. ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. stai linistita... eu il apreciez ...poate ca nu are totul pe munca depusa dar omul este smecher o spune verde in fata ....atat timp cat este Vadim in spate..si mai ales el incearca sa promoveze cumva ....vrea sa aduca oameni sa aibe vanzare sa iasa bani si in tara si lui ....si mi se pare corect ...este o idee destul de buna de promovare..cum ai vrea sa pomoveze o frunza ?care a costat 20 de mil de euro sau 10 mil de euro nu mai tin minte..pai pt banii astia ii ducea lu udrea o frunza sculptata in roca....chit ca stateam 1 an sa o fac cu unghiera :))dar dupa eram bogat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hai ca arunca banii pe toate tampeniile:)) lasa:))

      Ștergere
    2. daca te referi la politicieni ca arunca cu banii..eu prefer ca acele "tampenii" sa fie oamenii de la tara...fiindca aia sunt ROmani in adevaratul sens al cuvantului si cei mai muncitori....!

      Ștergere
  10. marea are farmecul ei, sunt oameni care ar sta pe plaja cat e ziua de lunga, pentru ca iubesc soarele, apa, aerul de acolo...oadata, pe vremuri, n-aveai loc sa arunci un ac pe intregul litoral de cati oameni erau adunati acolo de prin toate colturile lumii....
    n-am vazut clipul, insa cuvantul "mazare" nu-mi spune nimic bun niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ehe, are, nu zic ca nu are, dar si la munte e asa fruuuumos <3

      Ștergere
  11. Ideea de promovare a statiunii Mamaia este foarte buna, dar melodia si clipul sunt oribile.

    RăspundețiȘtergere
  12. Radu Mazăre ... De ceva timp desfăşoara activitati de turism pe o propietate achiziţionata cu mult tam-tam in Mozambic .
    Este doar o modesta sugestie de vacanţă : mergand acolo vei fi mai departe de Mamaia( statiune nu grad rudenie ) şi mai aproape de prezenţe solidare romanesti...
    In rest , am o curiozitate pe la care nu trebuie neaparat să raspunzi : la ce melodie frumoasa te refereai intr-un comentariu facut ieri pe un blog anume ?
    Iţi doresc o vară fierbinte si parfumata de esenţe exotice !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E implicat in multe chestii Mazare, hmm, nu-mi amintesc exact :-?

      Ștergere
    2. In Madagascar investeste Mazare, nu in Mozambic.

      Ștergere
  13. Mulţi au o părere nasoală despre Constanţa că văd la tv cum e Mamaia şi cum încearcă papagalul ăsta tropical să 'îmbunătăţească' locul. Constanţa nu e Mamaia. Mamaia e doat răhăţelul super-fiţos în care dai dacă mergi mai sus de cartierul Tomis Nord. Nu compara vacanţa clasică de la mare cu unele exotice la care tânjesc mulţi oameni cu venituri reduse.
    Marea-i loc de oameni simpli, frumoşi, ok, ascultători de muzică bună şi cu câteva localuri în care te poţi relaxa cu adevărat.
    Sunt constănţeancă şi ştiu. Cam atât.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu eu compar, el compara, nu eu :)) Eu am zis doar ca asta as alege, decat sa dau o gramada de bani la mare (ca sa fim seriosi, nu vin la mare oameni cu venituri reduse, si o stiu din experienta) as mai strange bani si m-as duce intr-o vacanta exotica :-??

      Ștergere
  14. Parca mi-ai citit gandurile [ceea ce nu e adevarat oricum]. Si eu l-am vazut chiar saptamana asta si mi s-a parut o idee interesanta pentru a promova litoralul romanesc, dar mai bine ar face cumva sa promoveze in alte tari, pentru ca noi suntem multi carora ne place sa vizitam alte tari, sa cunoastem oameni, sa gustam din mancarurile lor si sa cunoastem pur si simplu modul de viata, traditiile etc. deci, cam degeaba ne promoveaza noua litoralul nostru care stim oricum de el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, chiar, macar de ar fi incercat sa atraga oameni de pe alte meleaguri :-?

      Ștergere
  15. O gandire oarecum atipica pentru Romania. Nu prea vezi multi in tara aia gandind sa cutreiere lumea in loc sa bata mereu pasul la mamaia noastra draga. Da, se merita strans bani, rapid la avion si zborul catre strainataturi. Cam asta fac vesticii europei cand vine vorba de vacante, dar ei sunt ceva mai instariti si-si permit mai usor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie nu-mi place melodia si nici videoclipul deloc :)) si mai ales ca se face reclama ,chiar toti decid sa devina comercializanti in videoclipuri ?,anyway ... mie una hmm imi place la mare cat de cat ,si normal ca e mult mai frumos intr-un loc mai exotic dar acolo iti trebuie bani nu gluma. :)).Asa ca sa zicem marea e ceva mai putin costisitoare :D desi daca stau bine sa ma gandesc daca te uiti din timp poti gasi oferte frumoase si in tari mai apropiate precum : Grecia , Bulgaria vecina noastra :D. Visul meu este sa ajung in New York sper ca se va realiza intr-o buna zi.:)) Ai dreptate oricate locuri frumoase am avea noi ,oamenii *uni* le strica! Mi-a placut mult articolul. :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)