Pagini

Apa de la robinet versus apa filtrata

Am vazut de curand la stiri ca foarte multi romani sufera de boli de rinichi si ca majoritatea nu au niciun fel de simptom pana in momentul in care situatia se agraveaza, bun bun, acum stau eu si ma gandesc, cum se face ca s-a aflat despre acest lucru de abia acum??? Sa va spun si de ce: la noi se stie de mult timp ca apa de la robinet nu mai este buna de baut si nimeni nu a facut nimic in legatura cu asta... deci care este solutia pana la urma??? 

Ei bine, solutia am gasit-o discutand despre acest subiect cu cineva care imi spunea ca el considera apa unul din cele mai importante alimente pe care le consumam, iar pentru a se proteja de apa de la robinet sau cea imbuteliata (ca nici asta nu e asa de buna) a apelat la filtre de apa. De asemenea mi-a mai spus ca filtrele de apa indeparteaza mai multe substante contaminante periculoase decat orice alta metoda de purificare si ca apa obtinuta prin filtrare nu prezinta contaminare cu ftalati, acestea fiind capabile sa elimine bacteria cryptosporidium din apa potabila, un lucru pe care nici companiile producatoare de apa imbuteliata si nici statiile de epurare nu au reusit sa o faca. Pe langa asta, consumul acestei ape este mult mai economic decat consumul apei imbuteliate. 

Si daca tot am ajuns la partea economica, zau ca ideea nu este rea avand in vedere ca e criza. Revenind la calitatea apei obtinuta prin filtrare, din punctul meu de vedere este evident ca este una superioara in comparatie cu apa de la robinet sau cea imbuteliata si cred ca o voi informa si pe mami in legatura cu acest lucru, poate o conving sa cumparam un filtru de apa ca doar e vorba de sanatatea noastra.

Apropo, voi ce apa folositi? De la robinet, imbuteliata, din fantanite??? V-ati gandit vreodata sa apelati la aceste filtre de apa? Daca da, ce parere aveti? Daca nu... asta este.

O seara faina.
sursa foto

27 de comentarii:

  1. apa de la robinet contine clor...teoretic la mine la BUCALE ..apa de la APA NOVA ..contine clor si este "spalata" si tot asa etc in fine eu beau si dasta si nu am nimic..dar am niste prieteni de familie care cumpara bidoane de apa la 5L ca sa faca mancare...si saptamanl schimba firma...ca vezi Doamne daca face doar cu aceeasi apa de la aceeasi firma...au pietre la rinichi...nici-o problema dar in ultimii 2 ani sau aperat de 3 ori :-?? acum nu stiu ce sa zic..cand ma duc la tara si beau apa din put ..beau o ditamai cana ma si satur este si buna si nu am nimic .....parerile sunt impartite dar eu prefer apa de la put .. !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? mno, si eu beau de la robinet si n-am nimic, deci...

      Ștergere
    2. Decat sa cumpere atata apa imbuteliata, sa cheltuie o avere pe o apa care nici macar nu este buna ...sa cumpere un purificator de apa de la Zepter, eu am unul acasa si imi genereaza 70 l apa pe zi , filtrele se schimba la 2 ani si nu costa foarte mult undeva la 2800lei. Daca vreti informatii sunati-ma la nr 0722589212

      Ștergere
  2. Eu de ani buni folosesc apa imbuteliata. Cam un bax pe saptamana. Cand plata cand gazoasa, dupa chef...:)
    Despre filtre nu cunosc si nu-mi pot da cu parerea.
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu detest apa din fantani.nu suport gustul de pamant (uneori e mult prea dura) si prefer apa de la robinet, insa sa stii ca nu mie frica sa o beau :))
    La filtre chiar nu m-am gandit dar sa stii ca e o solutie,Cel putin in Iasi, e apa cea mai naspa din toata tara din ce stiam eu:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm, eu stiam ca in severin ii apa aiurea, dar nu te contrazic :))

      Ștergere
  4. Eu am un frigider american care scoate si apa rece! (este cuplat la reteaua de apa) dar are un filtru, deci apa este curatat de impuritati!
    Noi nu avem aici probleme cu filtrarea apei, este super ok, dar asa de fite...... :)))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt sigura ca bem porcarii , eu am un filtru la canal si ma sperii de ce ramane in el...si totusi beau , cateodata nu am chef sa cobor sa i-au apa plata si nici nu ma omor dupa ea , am in vedere un filtru bun insa !

    RăspundețiȘtergere
  6. sincer?:)))) eu beau apa de la robinetul de la baie, că e mai rece și lenea-i mare deși am magazinul la 30 de secunde de mine:)))), și deh, n-am pățit nimic, n-am nimic la rinichi :)) so...bem apă de la robinetul de la baieeee:))):*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu beau apa de la fanatana :D iau cu bidonu de 5 litri si gata:D ma feresc de cea de la robinet, desi nici aia de la fantanta nu-mi ofera o garantie :D si pana acum nu m-am gandit la filtre:)

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi apa de la robinet este buna! :D S-a facut si un reportaj la tv, acum o jumatate de an, avem titlul pentru cea mai pura apa de izvor ^_^ si nici macar nu stam in munti :))
    Sincer, spun ca m-ai pus pe ganduri cu un astfel de filtru, chiar daca momentan nu cred ca este nevoie...

    RăspundețiȘtergere
  9. La noi apa de la robinet este buna! :D S-a facut si un reportaj la tv, acum o jumatate de an, avem titlul pentru cea mai pura apa de izvor ^_^ si nici macar nu stam in munti :))
    Sincer, spun ca m-ai pus pe ganduri cu un astfel de filtru, chiar daca momentan nu cred ca este nevoie...

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu beau apa plata de la bidon si se pare ca nici asta nu e foarte ok.Mi-ai dat o idee interesantra cu filtrul,hmmm...

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru cei care nu aveti nimic de la apa consumata, mergeti la firma de utilitati si intrebati care sunt cele 150 de substante folosite in "purificarea" apei. Doua dintre ele sunt fluorul si clorul, foarte foarte cancerigene. Hitler le dadea apa cu fluor subordonatilor pentru a-i putea controla. Eii, dar astea's povesti, doar n-o sa mor daca beau apa de la robinetul de la baie. Atunci hai sa bem apa din vasul de toaleta, nu ?
    Hai sa ne trezim putin si sa fim rationali. Daca nu te doare nimic, asta nu inseamna ca esti sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  12. verificati va rog si multitudinea de filtre de la http://www.ivp.ro/filtre-apa
    Tipul filtrului de apa se alege in urma analizei apei.

    RăspundețiȘtergere
  13. dedurizare apa
    filtre de apa
    tratare apa
    Comercializand statii de epurare, dedurizatoare, filtre de apa, ne propunem atat dezvoltarea cat si informarea clientilor cu privire la noile prevederi legislative si reglementari in domeniu, la nivel national, la nivelul UE cat si la nivel mondial.
    Pe langa solutiile de potabilizare si epurare a apei, oferim si sprijin in obtinerea buletinelor de analiza a apei, cat si teste rapide pentru stabilirea incarcaturii (PPM – particule per
    milion) si gradului de duritate (°G, °F).
    Mai multe detalii pe : http://www.somra.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. Cel mai bun filtru de apa care ofera o advarata apa vie este un caine...bagi cainele in vana si apoi il storci in cana...oai ce apa buna...

    RăspundețiȘtergere
  15. Filtrati apa printr-un arici viu...va fi super-kashtok....

    RăspundețiȘtergere
  16. Io bau bere si ma simt bine...

    RăspundețiȘtergere
  17. ma aia...daca mie imi place berea de ce mama lu proces verbal nu ma publicati...fatalailor !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)