Pagini

Sa-l ajutam pe Dorinel sa vada!!!

Dragii mei acum cateva zile am primit un comentariu in care eram rugata sa fac un articol despre un copilas de 4 ani care este bolnavior si are nevoie de ajutorul nostru, al tuturor, stiti ca nu e bine sa ramanem indiferenti la suferinta celor din jurul nostru, asa ca iata-ma acilea scriind acest articol. 

Citindu-i povestea printre randuri am aflat ca nu poate vedea, va dati seama ce inseamna asta? Nu cred... Si sa dea Domnul sa nu aveti parte niciodata de asa ceva, insa el saracutul are asa ca haideti sa-l ajutam sa vada. Aici puteti sa-i cititi si voi povestea si aici gasiti cum puteti sa-l ajutati. Sa aveti un week-end fain!

3 comentarii:

  1. Imi pare foarte rau ca nu poate vedea.:(
    Sper ca intr-o buna zi acest lucru se va schimba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am scris un articol pentru Dorinel. Sper sa-l ajute cat mai multi oameni :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)