Pagini

La multi ani, 2013!!!

Iata ca am trecut de sfarsitul lumii, iar pentru ca mai sunt cateva ore pana vom intra in 2013 am aruncat o privire peste primele postari ale lui acestui an si am dat peste "Rezolutii pentru 2012", haha, si ghiciti ce? 

Am realizat tot ce mi-am propus la momentul respectiv, insa daca stau bine sa ma gandesc am realizat mai multe decat ma asteptam si desi nu mai am timp sa scriu atat de des pe blog (nici inspiratie) vreau sa va spun ca a fi considerata bloggerita este un motiv de mandrie pentru mine, este singura mea realizare pe cont propriu de pana acum si multumesc din suflet celor care imi sunt alaturi la fiecare postare si ma sustin in continuare. 

Va doresc multa sanatate, fericire si sa aveti un an mai bogat in impliniri, mai inalt in aspiratii si plin de succese. 

La mulţi ani!
V-am tucat, apropo, ce planuri aveti pentru aceasta seara???   
Sursa foto

36 de comentarii:

  1. Dear CLM!
    Friends!
    Happy New Year!!
    I wish that 2013 will be a year of joy, health and happiness,
    May the blessings of God be with you all and your Family!
    I am very happy to have met each of my Friends!
    FRIENDS around the WORLD!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi ţie un an fericit, şi să ai de două ori mai multe realizări decât în 2012.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Un an nou asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si in 2013 toate dorintele tale sa se implineasca!

    love,

    Ana Q.

    * _██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛.(´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.** ˛_Π_____. * ˛* * * *
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . * *

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim si la multi ani si tie. Si sa ai parte de multe multe realizari. :o3

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani plini de bucurii si realizari!

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani frumoşi şi plini de bucurii,C.L.M!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani si un an nou fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Un an nou plin de impliniri,sanatate,bucurii si iubire. LA MULTI ANI! ...si multi pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti norocoasa ca ai realizat tot ce ti-ai dorit. Un an nou cat mai bun :*

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani! Ma bucur ca ai reusit sa realizezi tot ce ti-ai dorit in 2012 :) iti doresc ca acest Nou An sa fie si mai bun sau macar la fel de bun ca cel care a trecut :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Un an plin de zambete si imbratisari calduroase.Hugs!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani!
    Si sa ai parte de tot ce iti doresti. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani! Iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele si sa ai parte de bucurii, nu doar anul asta, ci in fiecare an. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani :) Sper ca ai inceput bine 2013 si ca o sa fie un an in care sa realizezi tot ce iti propui :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lucky you! Bravo ca ai reusit sa faci tot ce ti-ai propus! Un an nou la fel de norocos si fericit sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani si tie, si la mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  18. La Multi Ani , Monica ! Sa fii sanatoasa si mereu voioasa ! Anul Nou sa fie bun cu tine si cu toti cei dragi tie !

    RăspundețiȘtergere
  19. La mulţi ani veseluţă şi glumeţă dragă care eşti şi te numeşti.
    Dai cumva bairam şi ne inviţi?

    RăspundețiȘtergere
  20. Bine te-am regasit in on-line :). Sa ne auzim cu bine tot anul.

    RăspundețiȘtergere
  21. Monica, as vrea ca anul care abia a inceput sa iti aduca tot ce iti doresti, tot ce iti lipseste, tot ce ai visat si nu s-a implinit inca! La multi ani tie si blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani fericiti si la cat mai multe postari interesante!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa ai un an nou minunat draga mea pentru ca meriti! Sa treci cu bine peste toate si sa ramai asa cum esti! Numai bine :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)