Pagini

Cadoul meu pentru voi de Mos Nicolae

Pentru ca este seara cadourilor, vreau sa va fac si eu voua cadou o leapsa, hi hi, asta fiindca am vazut ca la mine nu prea merge cu concursurile, deci... macar lepse sa fieeee!!!

Am primit aceasta leapsa de la Rudolph (nu stiu de ce, acum ca se apropie sarbatorile ma gandesc la renul Mosului cand vad numele lui, mwahahaha) si este o leapsa muzicala, trebuie sa raspund la cateva intrebari cu o melodie.

Asadar sa veeeedem:
1.   Cum te simti astazi ?
James Brown:-I feel good
Hmm, sa zicem...

2.   Care este povestea vietii tale ?
The Script- Six degrees of separation
Da... incepe asa:
"You've read the books,

You've watched the shows,

What's the best way no one knows... "

Asta pentru ca mereu incerc sa gasesc raspunsuri peste tot... si nu stiu de ce dar uneori am impresia ca nu formulez cum trebuie intrebarile, probabil asta este si motivul pentru care nu primesc raspunsurile la care ma astept...


3.   Cum iti merge viata ?
Taylor Swift - Everything Has Changed

4.   Cum era in liceu ?
Avril Lavigne - Complicated
De ce? Pai ma stresam cu notele... nici cu ai mei colegi nu aveam o relatie foarte, foarte stransa... Copilarii...

5.   Cum te vede restul lumii ?
SKIZZO SKILLZ- Fresh si rece
 
Sau alta varianta:
Katy Perry - Hot N Cold
Ete asa. Hahahaha.

6.   Ce crezi despre persoana pe care o iubesti romantic in aceasta clipa ?
Enrique Iglesias - Not In Love ft. Kelis

7.   Ce crezi despre prietenul/prietena ta cel/cea mai bun(a) ?
Shakira - Loca ft. Dizzee Rascal
Hmmm, mami nu se pune, nu? Asta pentru ca mami e mami.
Am vreo 3-4 si o treaba ii sigura: niciuna nu are toate tiglele pe casaaaa, odododododo, cin' se aseamana, se aduna!!!

8.   Ce cred cu adevarat prietenii tai despre tine ?
Christina Aguilera - Fighter
Yup, yup!

9.   Ce iti place cel mai mult la prietenul/prietena/prietenii tai ?
Beyonce - Honesty
Altfel nu le-as mai putea numi prietene...

10. Crezi ca te vei casatori vreodata ? Daca ai fost sau esti deja casatorit(a), atunci crezi ca te vei recasatori vreodata ? Sau daca a raspunde la asa ceva e mult prea complicat, nu trisa punand doar o melodie de gen Only You, si macar povesteste cum a fost la nunta.

Aici nu pot sa spun decat asta:
Mariah Carey - I Want To Know What Love Is

11. La ce te gandesti destul de des ?
Avant - You & I ft. KeKe Wyatt
Ihihihihihi, good music!!!

12. Care crezi ca e cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla ?
EMINEM - lose yourself

13. Ce regreti cel mai mult ?
 Good Husbands - Things I Haven't Done

14. Ce te face sa razi ?
Lily Allen - Smile
Stiu, sunt rea!!! 

15. Ce te face sa plangi ?
Within Temptation - Memories

16. Crezi ca exista persoane care te admira in secret ?
Selena Gomez - Tell Me Something I Don't Know
Huhhhhhhhhhhhhh.

17. Ce cantec te descrie cel mai bine ?
Beyoncé - Ego
"Some women were made but me, myself
I like to think that I was created for a special purpose."
Ce ti-e si cu modestia asta.

18. Ce planuri ai pt acest week-end ?
Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun

19. Cum crezi ca ar trebui sa actionezi pt a-ti actualiza in mod optim potentialul tau propriu de fericire ?
Avril- Smile



20. Ce te doare in acest moment ?
Beyonce- Broken hearted girl
 
Numa' asa putin...

Mno si cam astea is intrebarile, acum is ale voastre... 

De vreti sa faceti o postare nu ma supar dar puteti sa imi lasati comentariu' cu melodiile, voi stiti, eu nu oblig pe nimeni (nu ca n-as puteaaaa, haha, glumeam) va tuc si va doresc o seara cu multe cadouri de la Mosu', sper ca ati fost cuminti si ca v-ati pregatit ghetutele. 

28 de comentarii:

  1. ce draguuuut! imi place, mi-ai adus zambetul pe buze de dimineata! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase melodii!
    Chiar te caracterizeaza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am gasit o nuielusa !:) Hai, sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase melodii ! a venit mosul ???

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ales niste melodii mai mult decat geniale:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fainn!:)) Foarte drăguţe răspunsurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce muzică frumoasă! :X Am descărcat acum câteva din acestea...

    RăspundețiȘtergere
  8. Una dintre cele mai dragute chestionare.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa leapsa !
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac melodiile,sunt chiar dragute!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! un raspuns deosebit de... sustinut de dovezi :))) excelenta selectia videoclipurilor si apropourile sunt deosebit de simpatice. M-am delectat! multumesc ;)
    Un weekend minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte faina leapsa.. am s-o preiau! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Lavinia, imi place melodia de la 4 :). Interesanta leapsa (dar nu mi se potriveste si mie). Ai postat melodii foarte bune :).

    RăspundețiȘtergere
  14. I-am promis lui Rudolph ca fac si eu aceasta leapsa si inca nu am reusit. Imi place, dar este si cam grea pentru mine, care nu sunt ascultator de muzica obsedat. Am cativa cantareti care imi plac si doar pe ei ii ascult. :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)