Pagini

Alfabetul unei vieti fericite!


Azi mi-a aratat "izbitul" meu o chestie foarte tare "alfabetul unei vieti fericite" si zau ca nu ma pot abtine sa nu impartasesc cu voi, asta asa ca tot este Craciunul si cred ca prinde bineeee... Enjoy!!!

"Întreaga viaţă ne ghidăm după anumite reguli, după anumite tipare. Din păcate, marea majoritate sunt dificile, reci, gri. Hai să ne ghidăm viaţa după propriile reguli şi atitudini pozitive! Iată alfabetul meu pentru o viaţă fericită:
Ajută! Atinge-ţi scopul! Avansează! Alege să fii om!
Bucură-te zi de zi de orice lucru minor!
Călătoreşte! Creează ceva extraordinar!
Dansează! Descoperă-ţi pasiunile! Descoperă lumea!
Eliberează-te de gândurile negative!
Fii prezent în vieţile celor din jur! Fii activ!
Gustă viaţa din plin! Gândeşte practic. Găseşte-ţi perechea!
Hrăneşte-ţi sufletul cu lucruri frumoase!
Iubeşte! Ieşi afară şi observă natura, ieşi din zona de confort!
Învaţă zi de zi ceva nou!
Joacă-te!
Luminează-i pe cei din jurul tău. Lansează-te în viaţă! Lucrează!
Meditează zilnic! Mergi tot înainte! Mulţumeşte când ţi se oferă ceva.
Nu renunţa niciodată! Numără lucrurile bune pe care le-ai făcut până acum şi înmulţeşte-le!
Oferă! Observă frumuseţea! Obţine tot ce îţi propui!
Priveşte mereu înainte! Perseverează! Preţuieşte ceea ce merită!
Râzi! Renunţă la un obicei prost. Respectă-te, respectă-i pe ceilalţi. Riscă dacă vrei să câştigi.
Simte viaţa! Sărută! Stabileşte-ţi obiectivele! Speră! Spune tot ce simţi! Studiază mereu.Scrie. Simplifică-ţi viaţa!
Şterge cu buretele tot ceea ce e rău şi urât!
Trăieşte cu adevărat! Termină ce începi!
Ţipă mai puţin!
Uită ce nu te mai ajută, ce nu te face mai bun! Urcă tot mai sus!
Vorbeşte înţelept. Visează!
Zâmbeşte! Zboară tot mai sus! "

V-am tucat!!! Week-end fain!!!

44 de comentarii:

  1. Foarte bun alfabetul asta! Majoritatea ar trebui sa invatam ceva de aici si sa'l mai punem in practica din cand in cand

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Cred ca trebuie sa incerc si eu. Mai ales acum ca a disparut Elodel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare ! voiam sa aleg o preferata dar nu am putut, toate imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant si frumos :)

    Sa ai un weekend minunat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce idee interesantaaa!Me like it!
    Weekend fain si tie(sau ce a mai ramas din el):*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Un lucru e sigur. Trebuie sa ies din zona de confort, ca eu sunt regele lenii! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi-au placut A2, A4, B, F2, G2, J, L3, M3, P2, R3, S4, (ca pe S8, cu care as fi principial de acord si pt mine, totusi mai de simplificat in plus nu stiu ce sa ma pot simplifica in austeritatea si minimalismul curent culturale norvegiene in care ma gasesc deja), adica astea mi s-au parut cat de cat indemnuri recomandabile oarecum realiste si pt mine, ca pe altele le-am indeplinit sau le indeplinesc deja, altele nu mi se potrivesc de loc si degeaba m-as chinui sa le indeplinesc, la altele am renuntat pt ca nu le consider chiar asa de esentiale pt cazul meu personal, etc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ia nu-l mai "face" tu, "izbit".
    Omul este foooorte înţelept, încă nu te-ai prins? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place ce văd, foarte draguţ şi bun de urmat

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Frumos și interesant alfabetul tău!
    Îți doresc o seară perfectă și o săptămână ușoară!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei.Hei.Heeeiii:x. Ai primit o leapsa de la miineee;), sper sa`ti placa!
    http://allexa-young.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei.Hei.Heeeiii:x. Ai primit o leapsa de la miineee;), sper sa`ti placa!
    http://allexa-young.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine de citit la inceput de saptamana. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos alfabetul...din pacate, nu toti oamenii pot "sa-l urmeze".

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase cuvintele. Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  16. de-am putea face noi toate lucrurile astea...

    RăspundețiȘtergere
  17. Asta da alfabet!! L-as urma in fiecare zi de as putea :D O seara frumoasa draguta mea:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa-mi spui si mie cum l-ai invatat si, daca pentru tine e util :p.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)