Pagini

Miercurea fara cuvinte- zambet...

Ceva ce iubesc:
Continuarea la Carmen.

HAPPY WW!!!!

Sursa foto

Tu ce iubesti?

32 de comentarii:

  1. Iubesc rarele dimineti in care ma trezesc odihnita(de obicei cand dorm suficient),iubesc animalele(cainii si pisicile in special),iubesc muzica folk,serile de vineri petrecute cu prietenii,week-endurile petrecute in familie,iubesc copiii,scrisul,cititul unei carti bune,iubesc momentele alea in care nu ma mai satur sa-l privesc,iubesc nesiguranta din ochii lui,iubesc fiecare joi dupa-amiaza,iubesc canile de ceai cu bucatele si coji de mandarina,imi iubesc familia si-l iubesc pe dragos.Si uneori mi se pare ca iubesc atat de putin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww,,he's so beautiful!I wish I could have a boyfriend like him :x.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca pot spune ceva la poza asta.
    Poate daca era o fata sexy cu acel mesaj in maini...poate da:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact =))

      Am observat ca nu ti-am raspuns la intrebare. Scuzici mici:D
      Eu iubesc ochisorii :D Ador ochii negrii sau caprui :x

      Ștergere
  4. Iubesc ziua de azi in care pot face ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti ne dorim sa auzim/vedem oa asemenea declaratie frumoasa. Cat de stangace ar fi ea :)
    O seara cat mai placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. ...si eu as putea zice ca...imi place zambetul lui. :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu iubesc vara si da zic asta fix cand e iarna ca sa ii fac in ciuda
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, da s-au publicat recent rezultatele unor cercetari care arata ca baietii/barbatii sunt cei mai fericiti doar daca le stiu pe prietenele lor fete/femei ca sunt fericite si zambitoare, pe cand fetele/femeile nu se multumesc ca baietii sa fie si ei pur si simplu zambitori si fericiti, ci ele se vor simti cel mai fericite daca barbatii observa si remarca in mod clar ca ele sunt nefericite (atunci cand sunt), pt ca asta arata ca ei sunt mai atenti la ele si la diversele lor stari sufletesti, in timp ce barbatii, daca vad o femeie nefericita/non-zambitoare se bosumfla, si le piere orice chef de a mai observa ceva, pt ca pur si simplu se simt incompetenti, multi chiar abandoneaza situatia, care pare fara rezolvare prompta, cand tot ce trebuie sa faca este sa intrebe sincer, "de ce nu zambesti ? pot sa fac ceva ca sa incepi sa zambesti din nou ?", dar desigur ca nu intreaba pt ca totul incepe sa semene cu o discutie cu un manager la serviciu, si se duce naibii orice relaxare si bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  9. "Zambeste...cineva acolo sus te iubeste!"

    RăspundețiȘtergere
  10. Te-a impresionat tipu', huh? :>
    Am avzut si eu ceva pe Facebook despre "proectul" asta. Mi se pare tare interesnt :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Oamenii care zambesc sunt mai frumosi :) Ar fi bine sa putem zambi mereu!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)