Pagini

Craciun cu portocale...

" Ia portocala neamule!!! ", asta imi vine in minte cand ma gandesc la cei de la Kaufland cu oferta lor de sarbatori, portocale la galeata si vreau sa va spun ca am fost si eu de curiozitate sa-mi cumpar o galeata si ce am vazut bineinteles ca nu m-a mai surprins deloc: langa un "tarc", practic asta este, un tarc, multimea mai avea putin si se calca in picioare pentru ce, nu stiu... 

De parca daca ar astepta la rand n-ar mai prinde portocale, dar ma rog... asa sunt oamenii, si cica de Craciun trebuie sa fii mai bun, mai bun sa ce? Sa te dai din calea altora poate, nu de alta dar daca esti bun risti sa ajungi pe jos si daca se supara poate se urca si pe tine, ca sa fie la inaltime, ca doar asa se face, nuuu?

In fine, nu vreau sa ma mai gandesc la rautatile altora mai ales ca e sarbatoare, portocalele sunt foarte bune si pe langa asta se "asorteaza" perfect cu Craciunul!
Hmmm, Craciunul, cea mai frumoasa perioada din an, cu ocazia asta vreau sa va urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sa va aduca Mosu' ceea ce va doriti!!!

V-am tucat!!! Ho ho ho!!!!!!
Sursa foto

78 de comentarii:

  1. :))) Combinatia aglomeratie+magazine+oferte+sarbatori mereu este exploziva :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Crăciun Fericit şi Revelion Magic!
    La mulţi ani! ţuc şi hug. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite si pline de lucruri bune! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Si la mine e la fel la Kaufland:)) Oricum...Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi>:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. Crăciun fericit şi Sărbători de vis! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu in perioadele acestea evit supermarket-urile din aceasta cauza:)

    Iti doresc Sarbatori magice si fericite alaturi de cei dragi!Sii...mosul sa-ti aduca tot ce i-ai scris pe lista. Ai fost cuminte,nu? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu le evit, nu suport aglumeratia! Am fost, am fost cuminte!:D Sarbatori fericite si tie!:D Pupic

      Ștergere
  7. Craciun fericit slti ani frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Crăciun Ferict scumpo!
    Sărbători Fericite alături de cei dragi!
    Te pupic și îmbrățișez!



    http://felicitari.tfm.ro/16_craciun/card841/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea doamna! Craciun fericit! Superba felicitare!

      Ștergere
  9. Vă doresc un Crăciun de poveste, plin de magie!
    Sărbători cu multă liniște și pace în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aşa sunt românii.Când este câte o ofertă,Dumnezeu cu mila!Acum a fost la portocale.Românu' crede că fără portocale nu-i Crăciun.Şi atunci pentru ce să mai aştepte?Hop-ţop toată lumea!:))

    Să ai sărbători fericite şi frumoase alături de cei dragi!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Motivul pentru care nu ma duc eu la cumparaturi. :))

    Craciun fericit si o iarna minunata iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbatori fericite si pline de bucurii si dragostea celor dragi!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Despre portocale:)
    http://www.youtube.com/watch?v=KqTx3_mUfig

    RăspundețiȘtergere
  14. CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi si un AN NOU plin de bucurii, sanatate si vise implinite! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Craciun fericit cu multa sanatate si impliniri in viata.

    RăspundețiȘtergere
  16. SARBATORI FERICITE, C.L.M! <3
    Prima data cand am vazut oameni cu galeti cu portocale in oras ma intorceam de la scoala si eram bulversata :)))!
    Nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sarbatori minunate draguta mea! Iti multumesc ca mi-ai trecut pregul si in acest an si iti doresc multe multe realizari pentru anul ce va veni!

    RăspundețiȘtergere
  18. peste tot exista oameni si oameni :)
    la multi ani, om bun!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumos articolul ! Magazinul online http://www.fancumparaturi.ro/ iti sustine blog-ul si iti ureaza Sarbatori Fericite !

    RăspundețiȘtergere
  20. asa se intampla si pe drum, din cauza ca nu este loc datorita zapezii:)) nici ca se feresc omuletii:-j trebuie sa te feresti tu, ca lor le cade ceva daca se feresc.

    in fine:D Sarbatori fericite si tie, cu intarziere!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu cand simt miros de portocala ma gandesc la Craciun.
    Un Craciun(sau ce a mai ramas din el)superb iti doresc!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Fara portocale nu e craciun, pardon... fara aglomeratii.
    Sarbatori fericite!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Desi portocalele nu lipsesc din meniul zilei, atunci cand este Craciun, acestea parca prind un gust mai intens, o culoare mai vie si o intrebuintare mai aleasa. Bine ... cei din magazine au in sange aceasta exagerare economica a sarbatorilor ... dar asta e partea a-2a.

    RăspundețiȘtergere
  24. :))BUna postarea.Din pacate asta- i realitatea.Sper sa devenim si noi un popor mai civilizat.
    P.S. Azi am primit premiul de la ThBoxes.

    RăspundețiȘtergere
  25. cu galeata , u sacul , sa fie ! :)
    un an nou minunat !

    RăspundețiȘtergere

  26. Cred ca te-a prins Mos Craciun! La multi ani, portocalgirl! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Un nou AN FERICIT,cu sanatate,bucurii si multe impliniri,LA MULTI ANI!.

    RăspundețiȘtergere
  28. Dupa ce m-am pacalit de cateva ori, am invatat sa cumpar portocale doar din piata sau daca le cumpar de la supermarket, sa iau la bucata, sa le pot vedea, sa stiu pe ce dau banii. In galeata sau gata ambalate in pungi, nu prezinta garantie. Mereu am nimerit printre ele si portocale stricate. :((

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)