Pagini

We can change the world...

"Noi putem schimba lumea!", am auzit-o de foooarte multe ori, dar oare chiar asa e? Daca asa e, ce se intampla cu voi oameni buni? De ce nu incercati? Eu una incerc sa ma schimb pe mine, ca poate apoi se vor schimba si altii, desi nu cred... caci mai nou aceste "vite" (Scuzati-mi vocabularul) , au ajuns sa isi ia rolul in serios, chiar sunt niste "vite", de ce? Va spun eu de ce: pentru ca atunci cand merg pe strada... meeeerg, nici nu se uita daca dau peste cineva, daca il calca, sau nu... "da-i incolo pe altii, eu contez!", asta aplicandu-se nu numai in cazul asta, ci in absolut tot ceea ce fac.
Invidia, individualismul si prostia este la putere, sau mai bine zis "banul" este la putere!

Si atunci vin eu si intreb, chiar putem schimba noi lumea?

Pe naiba, poate putem schimba lumea noastra mica in care traim, nicidecum ditamai planeta!

14 comentarii:

  1. adevar. dar sunt putini "oameni buni"

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai intai trebuie sa ne schimbam noi. Si-n acest fel, o sa schimbam si lumea :) Imi place ideea schimbarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine salveaza o viata salveaza o lume intreaga .

    RăspundețiȘtergere
  4. nu putem.lumea e prea diferita .din pacate ,nu.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rafael: Da, foarte putini, esti bun, esti luat de prost!

    @Pacatoasa: Multumesc:D

    @Invizibilul: Posibil!

    @modniza: da... diferita si inculta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar crezi ca putem schimba lumea ..?

    RăspundețiȘtergere
  7. l-am citit ..tu la ce crezi ca ma refeream ..

    RăspundețiȘtergere
  8. te-ai gandit ca daca am avea modele de urmat, modele bune, s-ar putea schimba si societatea. Iar dejectiile umane sunt de cand lumea.. adica pana la urma e un echilibru care tine totul in miscare. gandeste-te ce-ar fi adevarul fara minciuna?
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. @Amy: M-am gandit si la asta, dar nu prea avem modele... demne de urmat din cate am vazut eu!
    Interesant, adevar fara minciuna:)) Poate nu am mai stii ce inseamna adevar...

    RăspundețiȘtergere
  10. Deacord, noi ne putem schimba pe noi si atat. Sau poate totusi putem sa schimbam si lumea in care traim, asta daca ne unim toti fortele, pt ca dor un simgur om impotriva lumii e degeabaa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu putem aduce schimbari majore lumii daca nu ne schimbam mai intai pe noi.Sa fim mai buni la suflet.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)