Pagini

Prietenii pot sa devina cunostinte?

Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca Aristotel avea dreptate cand spunea ca nu exista prieteni, sau ce stiu eu, poate ca exista dar numai pentru o anumita perioada de timp, caci apoi fiecare isi face viata lui, de noii prieteni, si isi mai amintesc asa din cand in cand si de tine. Dar ti-au fost alaturi de multe ori, la bucurii, la necaz, asta nu inseamna prietenie adevarata? Cred ca da... dar acum, cand au ajuns in alt mediu, parca uita de tine... desi daca ai o problema stii ca vor fi acolo daca ai nevoie de ei, dar prietenii nu trebuie sa isi imparta si bucuriile, realizarile? De ce doar la probleme sar? Poate ca gresesc, poate ca ma indoiesc si poate prin asta dovedesc, ca nu sunt eu un prieten asa bun, cum vreau sa cred ca am... dar... eu inteleg ca fiecare cu drumul lui, dar in drumul lui ar trebui sa se mai impiedice si de tine.

Voi ce credeti, exista prieteni? Sau sunt doar cunostinte?


P.S.: Singurul prieten adevarat cred ca este familia.

29 de comentarii:

  1. @Nymphetamine: Scurt si la obiect! E clar!

    RăspundețiȘtergere
  2. exista! insa nu sunt de acord cu ps-ul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fereste-te de prieteni , dusmanii se feresc singuri . Sper ca am raspuns la intrebare ! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer singurii prieteni sunt familia....astia te ajuta si la bn si la greu isi iau ei de la gura sa ai tu ...parerea mea ....

    RăspundețiȘtergere
  5. exista,dar mai au si parti cand nu sunt cu tine

    RăspundețiȘtergere
  6. @Den':De ce nu esti de acord cu p.s.-ul meu? nu am dreptate?

    @Invizibilul: Da, doar ca nu stiu ce sa mai cred, da sau ba? unii zic, ca da, altii ca nu!

    @Jigsau: Adevarul e ca la concluzia asta ajung si eu in curand!

    @Trandafir Monica: Mda... dar de ce?

    RăspundețiȘtergere
  7. nu exista

    si in legatura cu familia prietenul adevarat
    depinde de situatia si relatia pe care o ai cu familia :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim:Mda, cam asa ceva... ca daca ai si o familie din aia dilie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Exact acelasi raspuns urma sa ti-l dau, ca si anonim:) Nu in toate cazurile, familia iti e :prieten:. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. In cazul meu..stii tu Mony...prietena imi esti tu si Vick...in legatura cu familia..Mai bine tac...Deci,cred ca..exista sau,..aparentele inseala... :(

    RăspundețiȘtergere
  11. @Den`:Daca stau sa ma gandesc bine, ca sunt fel si fel de familii...si fel si fel de oameni.
    Si in leg cu blogul multumesc muuult!:X

    @Dora:Ma flatezi!Te pup si nu-ti fa griji, cu un sfat, cu orice te ajut oricand cu placere si da stiu... si be strong!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumes draga mea ca imi iesti mereu alaturi cu un sfat....Totusi,nu mai inteleg nimic...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dora: lasa ca ai sa intelegi tu! Oricand cu placere:x

    RăspundețiȘtergere
  14. Uneori nici familia nu iti este cel mai bun prieten ,iar asta este foarte trist. Si eu am impresia ca prietenii sunt doar pentru o perioada si totusi... avem nevoie de ceilalti ,trebuie doar sa stim in cine trebuie sa avem incredere si in cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt feluri si feluri de prieteni. Ar trebui sa faci o selectie,poate.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nici eu nu cred ca exista prieteni adevarati.. Exista prieteni pe moment, dar nu pentru o viata..:|

    RăspundețiȘtergere
  17. @ღAzucenaღ : Da, din pacate asa cred si eu ca e, sunt si prieteni care nu te lasa la greu, fata de altii care te ajuta o data si dispar!

    @Patratzel86: Poate aici e secretul in selectie...

    @Kitt'Kidd' : Da... se poate tot la selectie apelezi aici!:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Permanent trebuie sa fii pregatit sa traiesti cea mai mare dezamagire venind tocmai de la omul pe care ti se pare ca il simti aproape

    RăspundețiȘtergere
  19. prietenii sunt ca o casnicie intr-o zi nu iti arde de sotul\sotia ta dar totusi trebuie sa stai langa el\ea ca sa nu se simta jignit celalalt...se mai intampla apare monotonia si o stiu din experienta sunt prietena cu o fata de 12 ani si sunt dati cand pur si simplu nu am chef sa vorbesc cu ea si totusi o fac...

    RăspundețiȘtergere
  20. @Trandafir Monica: Buna comparatie, casnicie, prietenie... intr-adevar sunt si momente in care nu prea ai ce sa povestesti, dar macar un "buna"... ar fi binevenit!:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Exista prietenie , dar exista o perioada cand treci prin diferite stari , nu stii in cine sa mai ai incredere, te indoiesti chiar si de cel mai bun prieten al tau ....te indoiesti chiar si de tine insuti ... nu stii ce vrei....nu stii ce sa faci ... vezi ca nu e bine ceea ce faci dar nici asta nu te impiedica sa faci acel ceva ...pur si simplu faci nu te gandesti la consecinte chiar daca stii si tu ca e gresit ....timpul le rezolva pe toate ....ai incredere in tine si totul vine de la sine ...

    in concluzie exista ceea ce vrei tu sa existe .... crezi intr-un lucru si va exista !!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Anonim: Exista... dar e pusa la incercare de multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  23. Iti sunt prieteni buni ACUM,dar peste 1 secunda/1 minut/ora/zi/saptamana/luna/an poate deveni doar o cunostinta.Nu spun ca din cauza unei dispute. sunt multe alte lucruri care de la o prietenie poate ajunge la...nimic! EXISTA,dar asta se vede in timp dupa ce trece/treci cu el/ea prin toate,bune,rele...un amic trece prin multe incercari ca sa ajunga prieten,iar prietenul trece prin si mai multe incercari ca sa devina cel mai bun prieten!.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Andreea;x: Imi place, si intr-adevar o persoana trebuie sa treaca prin niste "teste" pentru a ajunge un prieten adevarat... asta depinde, sunt oameni si oameni.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ai deptate shi serios e corect ca familia e cel mai bun prieten ar sunt si momente cind ei nu sunt la nevoie. ATUNCI CINE E DE AJUTOR

    RăspundețiȘtergere
  26. Exista si prietenii adevarate dar in ziua de astazi sunt rar intalnite.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)