Pagini

Esti un om ca toata lumea? sau esti un om ca tine?

Oameni: trişti, veseli, imaturi, maturi, copilaroşi, cu griji, fără griji, frumoşi, drăguţi, puternici, slabi, înalţi, scunzi, graşi, slabi, sinceri, mincinoşi, leneşi, muncitori, albi, negri, creoli, blonzi, bruneţi, roşcaţi, şateni, cu ochii: verzi, căprui, negri, albaştri, îngânduraţi, oneşti, răi, buni, nesuferiţi, interesanţi... etc... Asta văd pe stradă, şi când te gândeşti că suntem la fel, dar diferiţi!

Tu ce fel de om eşti? Eşti TU, sau te pierzi în mulţime?

15 comentarii:

  1. Pai..eu sper ca sunt EU. Depinde cum ma vad ceilalti:]. Foarte frumos:]

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma gandeam odata ca barbatii sunt atat de diferiti si totusi una cu pamantul. dar ai dreptate tu aici. toti suntem asa. nu doar barbatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Singurul fapt care ne leaga, este acela ca toti suntem oameni, dar toti suntem diferiti,unici,originali, chiar daca se spune ca ai mostenit ochii mamei tale, caracterul tatalui, ca esti sincer ca bunicul tau, sau ca(virgula) copilul pe care tocmai l-ai nascut iti seamana leit, nu ai sa gasesti doi oameni la fel in toata lumea. In concluzie, eu sunt Patratzel86 si nicaieri,dar nicaieri in lume nu mai exista un Patratzel ca mine. Si asta imi da o stare de bine...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Patratzel86: Mare dreptate ai!:)) normal ca suntem unici, unde crezi tu ca mai e o C.L.M. ca mine=))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e. C.L.M. e numai una ...the one and only

    RăspundețiȘtergere
  6. Yeee! Cum si Patratzel86 e numai unul!!!!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. eu cred ca fiecare are ceva aparte, chiar daca semanam intre noi ca aspect fizic, in interior suntem diferiti ca de la cer la pamant.Cu bune si cu rele.
    Dar totusi, eu sper ca sunt eu si atat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da Kitt'Kidd' suntem diferiti din multe puncte de vedere!:D Si tu esti doar TU!:* kisseZ

    RăspundețiȘtergere
  9. Si fiecare e el, chiar daca poseda mai multe dintre calitatile prespectiv defectele de mai sus.
    Cum te-ai "sculptat" de mic asa esti, cu greu reusesti sa te schimbi si asta doar daca iti doresti cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Seninle olmak istiyorum.:Da... nu degeaba se zice ca cei 7 ani de acasa conteaza pentru a defini caracterul unui om!:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sunt un om,ca orice om. Sufar,sunt fericita,vesela,rad,plang,sar in sus de bucurie,dau cu pumnii in pamant de nervi,ma abtin,izbugnesc,zambesc sunt trista,urasc,iubesc,am parul blond-saten ca inca miliarde de oameni,am ochii caprui ca peste jumatate de glob cu toate astea sunt un om,ca ceilalti,dar total diferita de ei.Niste stari sufletesti ori statura,paru sau ochii nu ne fac sa semanam intre noi. Cum amprenta difera de la om la om,chiar si la gemeni,asa suntem si noi..poti copia gesturile,stilul,vorbele unui om,dar tot nu esti ca el....

    RăspundețiȘtergere
  12. @Andreea ;x: Normal, suntem la fel, dar totusi diferiti, noua, oamenilor ne place sa admiram, si din aceasta cauza putem ajunge sa copiem pe ceilalti, insa fiecare o face in felul lui sa zic asa!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)