Pagini

Tu ce pret ai?

Se spune că toată lumea are un preţ, dar oare e adevărat? Chiar toată lumea are un preţ? Hmm, se poate, doar că depinde... haha... şi acum o să ziceţi că nu e adevărat că nu toată lumea are un preţ, da da... Am zis că depinde, să vă spun şi de ce anume depinde, preţul de care vorbesc eu nu constă în bani, pentru că într-adevăr mai sunt şi oameni care pot fi cumpăraţi cu bani, dar sunt şi oameni care pot fi cumpăraţi doar cu IUBIRE!

Ahaaa, ăsta e preţul la care mă refeream, iubirea, pun pariu că toată lumea poate fi cumpărată cu iubire, chiar şi eu!

Tu ce preţ ai?
P.S. : Just listen!


26 de comentarii:

  1. dar atunci cand nici banii nici iubirea nu sunt de niciun folos ce ne facem?

    RăspundețiȘtergere
  2. draga, eu sunt nepretuita ce stii tu :))
    Toti au un pret - asta suna ca o replica din filmele alea politiste cand politistul e corupt de mafiot. Mi-e frica sa ma gandesc ca si eu as putea fi corupta cumva. Insa mai e pana acolo cale lunga.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu pot spune ca am un pret. In orice caz, cu bani nu ma cumperi. Cu iubire?! Pai cu asta ai toate sansele sa obtii ceea ce vrei de la mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cunosteam melodia...frumusica fata...adevarate versuri...
    te pup
    gabriela

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nymphetamine: Aia numai stiu! :D

    @Rosaline: Stiu draga mea ca esti nepretuita:)) Dar totusi ai putea fi corupta!:))

    @Kitt'Kidd': Da... cu iubireee, eee:))

    @Patratzel86: Numai 2?=))

    @gabriela: thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  6. bine zis, dar nu stiu ce pret am:))inca:>
    doar ca vroiam sa spun cat de mult imi place poza:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm..cumparati cu iubire?eu cred ca as putea si cumparata,ca sa zic asa, cu incredere si doar dupa vine partea cu iubirea,dar totusi vine si ea:)

    RăspundețiȘtergere
  8. da....sunt constient ca lumea are nevoie de iubire, doar ca iubirea e ceva greu de atins pentru care merita sa lupti toata viata, iar in momentul in care simti ca iubesti si esti iubit ai ajuns in nirvana....fericirea suprema:)

    RăspundețiȘtergere
  9. faina ideea :) si cred ca ai dreptate :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @oandi: Thnks!

    @Seninle olmak istiyorum.: daca e iubire, e si incredere! ZIc eu!

    @Vest Hood Records :Adevarat!

    @kid4ever: Thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna intrebarea asta.... Cateodata, nimic nu ma cumpara. Iar cateodata, ma ofer gratis, ca si cum, nu ar exista vreun pret...nici iubire, nici altceva :(

    RăspundețiȘtergere
  12. pretu meu ii la tn
    ;)
    ya tu sabes

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca as intalni o fata draguta pe strada, dupa salut, ce crezi ca mi-ar raspunde la intrebarea: "Tu ce pret ai?". Iti spun eu... ar da reply cu o palma sanatoasa sau mi-ar spune 100euro/ora. Nu as avea timp sa mai pronunt cuvantul iubire. :)) F..k iubirii dintre oameni! Nu cred ca mai exista asa ceva. Totul devine fals si rece... iar acesta este doar inceputul schimbarii. Eu am inteles mesajul. Frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. da, clar toata lumea are un pret.
    ceea ce e trist.nu stiu de ce dar am ramas cu ideea ca onoarea si demnitatea exista doar in filmele englezesti.
    oare de ce?

    Daca esti interesat/a organizez un giveaway pe blogul meu. Te astept!

    http://sandrashop08.blogspot.com/2011/02/dupa-cum-am-promis-am-revenit-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  15. @Popescu Alexandru: Fiecare intelege cum vrea!:D
    Nu poti intreba o persoana pur si simplu "Tu ce pret ai?", asta tine de noi, sa ne dam seama prin ce mod punem "cumpara" iubirea, respectul fiecarei persoane! Thnks!
    PEacE!

    @Sandra: Depinde la ce pret te referi, pentru ca intr-adevar sunt oameni care sunt cumparati cu bani, si numai au onoare si demnitate, insa eu nu consider ca daca poti fi cumparat cu iubire nu ai onoare, ci din contra, ai un suflet... ai ceva, acel ceva special, nu cred ca toata lumea mai iubeste sincer!:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Am inteles ceea ce ai incercat tu sa spui. Problema e ca toti avem un pret. Dar partea si mai nasoala e ca de cele mai multe ori atunci cand descoperim care ne este pretul ramanem dezamagiti de cat de ieftin ne vindem... Rar se intampla sa fim multumiti de pret. Si cel mai bine e sa nu ne gandim prea mult la asta si sa nu ne facem prea mari iluzii cum ca pretul nostru e cel corect. Keep on dreamin' - the good kind of dreaming - though!

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai, nu eu ar trebui sa raspund la intrebarea asta, nu? Depinde cum ma vad ceilalti...ei trebuie sa ma aprecieze si sa-mi puna un pret:].

    RăspundețiȘtergere
  18. @ganduri.aruncate.pe.net.: Ai dreptate, dar cine te cunoaste mai bine ca tine!:D

    RăspundețiȘtergere
  19. it seems like everybodys got a price.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)