Pagini

Dragoste si o tigara!

Văzând poza asta, mi-a venit o idee... dragostea e ca o ţigară, şi am să vă spun şi de ce...
Majoritatea ştiţi ce senzaţie aţi avut când aţi pus prima ţigară în gură, ameţeală, euforie, plăcere, te face să vrei să mai tragi un fum, şi încă unul...

Eee, cam aşa e şi cu dragostea, prima gură luată din elixirul dragostei, te îmbată pur şi simplu, şi la fel ca ţigările te fac să vrei mai mult, mai mult... până... păi până când credeţi? Exact, până când ajungi la filtru, ah, vorbeam de dragoste, aşaaa... Vrei mai mult până ajungi să devii dependent! Da, dependent, căci aşa începe totul, cu prima ţigară, apoi... totul devine obişnuinţă!

Deci cam aşa e şi cu dragostea! Este?

20 de comentarii:

  1. Nu am de unde sa stiu - nu am fumat niciodata. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rosaline: nu ti-a povestit nimeni niciodata?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat cateva tigari la viata mea si niciodata nu am simtit euforie, am simtit doar gust de tutun in gura. Cred ca depinde de om. Fiecare comparam dragostea cu altceva. Tu ai ales tigara pentru ca probabil ti se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Un trup: Am ales tigara pentru ca poza m-a inspirat, nu fumez... nici nu o voi face... si intr-adevar depinde de om...

    RăspundețiȘtergere
  5. C.L.M. , fumăm şi noi o ţigară împreună ? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu cum e cu tigarile dar eu de dragoste sunt dependenta :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai este pentru ca devii dependent de o anume persoana....dar depinde ce persoana....pentru ca s-ar putea sa devii dependent de o persoana....apoi sa iti dai seama ca n-o suporti....la fel ca tutunu....cand iti dai seama ca iti face rau

    RăspundețiȘtergere
  8. @kid4ever: foarte frumos!

    @Vest Hood Records: la asta nu m-am gandit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca dragostea este ca o tigara de ce mai vezi bunici in parc care se tin de mana si se saruta timid pe obraz? Se vede de la o posta ca inca se mai iubesc. Daca nu ar exista o bariera intre ei (trupul imbatranit) sigur s-ar tavalii pe o pajiste si s-ar iubi de mama focului. Cei drept sunt putine cazuri de acest gen. Iubirea sincera nu arde precum o tigara. Uite o comparatie mai valida:

    Dragostea este ca o cutie de ciocolata, niciodata nu stii ce gasesti in ea!

    Uneori ciocolata este dulce, (iar at. e ca Raiul pe Pamant), alteori este 'ametitoare' (contine coniac), dar de cele mai multe ori este 'amara'. ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Popescu Alexandru : Am facut aceasta comparatie nu pentru ca iubirea sincera arde ca o tigara, ma refeream la dependenta care o creeaza tigarile, cum esti depedendent de tigari, asa esti depedent si de iubire... :P

    RăspundețiȘtergere
  11. sacru = "dragostea mea" si profan = "tigara ta". :) nu le poti compara! de ce? pentru ca nu le cunosti... ;)) este amuzant ca noi, oamenii ne complicam existenta cu definitii. dragoste, teorii, comparatii... totul in zadar, caci nimic din astea nu se spune, ci doar se simte.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Popescu Alexandru: eu nu complic nimic, e doar o postare, de dragul de a scrie!:D

    RăspundețiȘtergere
  13. eu nu fumez..dar de multe ori am facut comparatia asta si eu..

    RăspundețiȘtergere
  14. nu fumez...nu am de gand sa fumez...si nu sunt indragostita:)). Dar daca tu zici, asa o fi:]

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)