Pagini

Un dia es un siglo sin ti...



Happy Valentine's Day tuturor!



Unii oameni, urăsc această zi, probabil au motivele lor, poate pentru că ei au impresia că nu au nevoie de o zi specială în care să-şi declare dragostea, însă eu sunt de părere că printre restul zilelor normale în care suntem conduşi de probleme, o zi care este dedicată doar Iubirii, poate că este binevenită, o zi de relaxare, o zi în care poţi uita de restul lucrurilor şi te poţi bucura cu adevărat de prezeţa celui drag (zic eu), acum fiecare cu părerea lui, nu?

18 comentarii:

  1. De acord cu tine !
    O zi plină de dragoste să ai !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa curga dragostea in valuri ... si toate fetele sa-si gaseasca rechinul potrivit !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca tie iti place ziua asta.. Sincer?! Eu ma pis pe ea!! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. o cascada de dragoste:D:)):X

    RăspundețiȘtergere
  5. eh si tu :))..citeste toata aia si dupa uita-te la poza pusa :))P

    RăspundețiȘtergere
  6. decat o pitipoanca sparta mai bn o saraca cu inima si cap ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. sincer nu gandesc asa doar ca am avut o relatie cu ea...asa gandesc eu ..uite sa iti dau un exemplu daca cnv m-ar pune sa aleg intre 1 mil de $$ si viata unui..dusman as prefera sa traiasca ala...ca prin alegerea mea e cnv acolo sus care ma iubeste si o sa imi dea si mie nu chiar cat am ales dar macar cat sa pot trai...:D

    RăspundețiȘtergere
  8. SI mie imi place aceasta zi . Multora li se pare o risipa de bani si de timp ,dar cred ca avem nevoie sa ne bucuram putin mai mult intr-o zi . Mai multe sarbatori ,mai multa fericire :D.

    RăspundețiȘtergere
  9. pff...da nu e ziua romanilor, pastreaza ziua asta si pentru Dragobete :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Pauza De Tigara: Ai dreptate, dar nu conteaza daca e a romanilor sau nu, e o zi speciala si trebuie tratata ca atare!:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)