Pagini

Stupid people!!!


Analizând o greşeală făcută de mine, şi anume aceea că sunt prea naivă, am ajuns la concluzia că sunt din ce în ce mai mulţi oameni proşti care nu au ce face decât să le facă altora zile negre!
Oare de ce nu îşi văd ei de viaţa lor?
De ce? Din PROSTIE! D-aia!
În fine, sper ca în ciuda tutoror problemelor cauzate de aceşti "oameni" să fie totul bine, să renunţe la ideile lor stupide şi să-şi facă o viaţă!

26 de comentarii:

  1. :)))))aproape ca te inteleg dar in timp am invatat sa ignor toti prostii si mai ales sa rad pe seama lor si incercarile lor esuate de a ma face pe mn sa sufar.
    asa ca..stai linistita!!:**

    RăspundețiȘtergere
  2. @Oandi: Pai am sa iti urmez exemplul cat de curand, pentru ca daca esti bun esti luat de prost! O sa ma doare undeva de lume... thnks!:x

    RăspundețiȘtergere
  3. CLM , cu iubirea trecem marea .
    Renunta la "nu-mi pasa" si fa niste barbati fericiti !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Invizibilul: De ce spui la plural "barbati"? Si oricum cand, m-o face si pe mine unu fericita, fi sigur ca am sa-l fac si eu pe el!

    RăspundețiȘtergere
  5. asta'i romania..dar nu toti sunt la fel

    RăspundețiȘtergere
  6. @Jigsau: lasa ca si prin alte parti ii la fel!

    RăspundețiȘtergere
  7. poti sa speri pana nu mai poti..stupid people o sa gasesti peste tot ;-j

    RăspundețiȘtergere
  8. @Nymphetamine: Pai sa stii! DAr deh:-j

    RăspundețiȘtergere
  9. Oricine da peste stupid people :)) sunt peste tot... oricat vrem sa ne facem ca nu ii vedem tot se baga in fata noastra si zic"bai fac parte din stupi people" dandu'si aere de vedeta..:)) deci nu are rost sa ii pui la inima.. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Kitt'Kidd': da, dar oricum te enerveazaaa!X(

    RăspundețiȘtergere
  11. acorzi prea multa atentie unor persoane care doar asta cauta...zambeste finut si treci mai departe...vei scapa de ei cand nu ii vei mai baga in seama...caci de astfel de persoane vei da la fiecare pas...poop roz si sper sa inveti sa ignori

    RăspundețiȘtergere
  12. @alexutza: Acord prea multa atentie din naivitate, sunt prea credula... desi stiu sa imi aleg prietenii, mess-ul ma induce in eroare! O sa invat, caci din greseli invata omul!
    KisseZ MS:X

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu mai stiu cum sa procedez cu prostii...dar sigur ii prefer pe oamenii cu bun-simt!

    RăspundețiȘtergere
  14. @FreeSeoDesign: Nici eu, ma aduc la disperare pur si simplu!X(

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu ce sa zic ,toti avem momente in care gresim si parem stupid people ,trebuie sa invatam sa facem diferenta intre stupid people cei adevarati sau cei care par doar .Niciodata nu trebuie sa lasi scutul protector jos,niciodata ,dar niciodata nu trebuie sa pari naiva ,chiar daca esti ,n-o arata . Imi plac ideile tale .

    RăspundețiȘtergere
  16. Ohooo... o sa ne impiedicam de ei toata viata:)). Singurul lucru "bun" pe care l-am invatat din faptul ca am inceput sa lucrz din clasa a10a..asta a fost, ca n-o sa scap niciodata de mancatorii de cur, scuza-mi expresia:))!

    RăspundețiȘtergere
  17. @ღAzucenaღ:Stupid people ii consider pe aia care nu au ce face decat sa distruga vietile alora, si intr-adevar cum ai lasat scutul jos, cum te-au si tradat, oameni in care ai avut incredere sa le povestesti de problemele tale, te santajeaza pentru binele lor si isi bat pur si simplu joc! Asta e fiecare face greseli... si multumesc mult!:X

    @izuH: Bine zis "mancatori de cur" :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Hell yeah! Chill out gurl, foarte bine ca exista acesti mancatori, datorita lor..noi o sa fim mai slabe! :> :)) Si fara efort:P

    RăspundețiȘtergere
  19. @izuH: Tare imi place cum gandesti!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hehe, thank you! Tinem legatura, atunci :)). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi Place Tare Mult De Tine Si Imi Plac Toate Filmulitele Tale Si As Vrea Sa Mau Faci Mai Multe Filmulete Cu Adevar Sau Provocare

    RăspundețiȘtergere
  22. Asa sunt unii oameni care duc lipsa de cate un neuronas :)) Nu-i baga in seama.Nu-i lasa sa-ti strice ziua.Mereu vor exista astfel de persoane in vietile fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)