Pagini

"Omul este ceea ce el gandeste!"

Citind o carte a lui Swami Shivananda intitulata "Puterea gandului" am gasit cateva fragmente care corespund gandirii mele si de aceea le fac publice in speranta ca pot influenta si gandirea voastra.
Este vorba despre aplicarea unei legi psihologice, dupa cum urmeaza :

"Păstraţi-vă inima tânără. Nu gândiţi niciodată: "Am îmbătrânit", căci acest gând vă va copleşi. La vârsta de 60 de ani, gândiţi: "Mă simt ca la 16 ani", căci întotdeauna omul devine ceea ce el gândeşte. Aceasta este o mare lege psihologică.

Gândiţi: "Sunt puternic", şi veţi deveni puternic; dacă gândiţi: "Vai, ce slab sunt", veţi deveni şi mai slab. Dacă gândiţi: "Sunt un prost", cu siguranţă că veţi deveni unul. Dar dacă gândiţi: "Sunt un înţelept sau un Zeu", veţi deveni un înţelept ori un Zeu.

Gândul este cel care modelează omul. Imaginaţia poate face adevărate minuni. Prezentul vostru este rezultatul gândurilor voastre anterioare, iar viitorul îşi are sămânţa în gândurile voastre actuale. Dacă gândiţi corect, veţi gândi şi acţiona corect. Vorbirea şi acţiunea întotdeauna urmeazăgândirii.

26 de comentarii:

  1. da , da!superba postarea!!!am invatat asta in timp si fac numai asa.pupici.mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu stiu ce m-a apucat. ador blogu asta:x serios!:x felicitari:X

    RăspundețiȘtergere
  3. @Den` : Sunt flatata:X Esti o scumpa ms mult:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Gândul este cel care modelează omul

    sunt total de acord...mereu cand sunt deprim incerc sa ma gandesc la altceva mai vesel sau sa fac ceva care ma face fericita....iti poti controla gandul...deci felul de a fi...
    nu-mi pot controla gandul doar intr-o situatie....cand sunt indragostita:);):)
    <3<3<3<3
    te pup
    gabriela

    RăspundețiȘtergere
  5. la dracu blogu asta merita citit zi de zi ora de ora secunda de secunda :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @"Rock your own style,dance your own beat..." : Ce nu face dragostea din om.kisseZ

    RăspundețiȘtergere
  7. @Jigsau : Sa o iau ca pe un compliment?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. cum vrea inima ta:))ial cum vrei :Dsi ca pe-o bomboana dulce rau de tot:D:))

    RăspundețiȘtergere
  9. niciodata nu am incercat sa ma comport astfel. poate ar fi timpul sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Faina postarea.
    "Dacă un lucru ţi se pare greu de făcut, fereşte-te de a pretinde că el e cu neputinţă omului; dacă, dimpotrivă, un lucru e cu putinţă şi de datoria omului, gandeşte-te ca e şi la îndemana ta."

    RăspundețiȘtergere
  11. @Jigsau: Bomboana sa fie:))

    @Nymphetamine: Eu zic, ca merita incercat:D

    @ALIN: Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. interesanta carte, m-a amuzat putin la prima cheste cu "am imbatranit" asta o mai repet eu in unele momente :)). Mai tainuieste-ne cu ce mai citesti, eu una in fiecare carte ce o citesc gasesc cate ceva interesant :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @Pauza De Tigara: Multumesc:D O sa tainuiesc in curand:X kisseZ

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa postare. Si eu am vazut un film, ii spunea "The secret", si acel film ilusteaza ceea ce ai scris tu aici :X E foarte frumos. Si da "Gandul este cel care modeleaza omul", iar un gand bun este de 1000 de ori mai puternic decat un gand rau. :):X foarte frumos mamii :X

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar ca un gand bun e mult mai puternic, poate ca orice! Multumesc :X kisseZ:X

    RăspundețiȘtergere
  16. Hmm, imi place postarea. Imi place blogul. Si imi place de asemenea ca vad cititori implicati p'aici. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. hmm woow nu stiam de blog-ul asta , frumos , adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Devenim ce gandim!
    e valabil subtitlul blogului meu aici...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Rafael: multumesc:D

    @Monica: Foarte adevarat ce spui tu.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)