Pagini

3 ani de blogging

Draga blogule,

In primul rand imi cer scuze ca nu mai postez asa des pe aici si ca de multe ori vin cu chestii random, dar in ultima perioada probabil mi-ai observat postarile in care optimismul meu ba scade, ba creste.

Am devenit cam instabila din multe puncte de vedere, probabil ca esti singurul lucru stabil din viata mea si pentru asta iti multumesc si le multumesc si celor care te viziteaza zilnic sa vada ce mai fac, cum o mai duc, fara sa astepte vreo rasplata.

sursafoto: www.weheartit.com

Chiar nu m-am gandit vreodata ca prin intermediul tau o sa intalnesc oameni minunati care m-au ajutat cu o vorba buna cand am avut nevoie, un sfat, o parere, o critica, eu le-am apreciat pe toate sa stii, iar fiecare cuvant pe care l-am scris, chiar si in advertoriale, l-am scris din suflet. Ca tot am adus vorba de advertoriale, iti multumesc si pentru asta, iti multumesc pentru ca m-ai ajutat sa mai fac banuti, sa stii ca mi-au fost tare utili, uneori m-au scos si din criza, poate pentru altii sunt maruntisuri, dar vezi tu, eu stiu sa apreciez valoarea banului asa ca sunt sigura ca ma intelegi...

In al doilea rand iti multumesc pentru ca timp de 3 ani mi-ai suportat ifosele, nervii si toate nemultumirile, iti multumesc si pentru ca mi-ai fost alaturi atunci cand am fost fericita si am avut parte de realizari si impliniri, pana acum tu esti cea mai mare realizare a mea si sunt foarte mandra de asta, sper ca si pe viitor sa fim apropiati ca pana acum, defapt as vrea sa fim si mai apropiati, promit ca n-o sa te abandonez niciodata.

Si in al treilea rand imi pare rau ca nu ti-am pregatit nimic special dar lasa-ma sa-ti urez un calduros La multi ani blogul meu drag si frumos, sa-mi "traiesti" mult timp de acum incolo, pacat ca nu pot sa te pup si sa te imbratisez...
A ta, 
C.L.M.

52 de comentarii:

  1. Bravo! La multi ani frumosi in blogosfera! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imbratisari calde tie si blogului tau >:D< Au trecut 3 ani atat de repede... Parca ieri mi-ai dat primul comm si prin intermediul acelui comentariu am intrat pe blogul tau si de-atunci am ramas cam prins p-aici :3 si cu timpul am devenit prieteni :3 Deci multumesc si eu din suflet blogusorului tau si-i urez cel mai calduros LA MULTI ANI! ^_^ Iar tie iti doresc tot binele din lume, sa treci cu usurinta peste orice greutate si tot ce iti propui sa se realizeze.

    Sa ai o seara frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca a trecut repede timpul draga Viorel, ma bucur ca te-am cunoscut chiar si virtual si ma bucur ca suntem prieteni! <3 Multumesc din suflet, aceleasi ganduri bune ti le trimit si eu de la Severin! Zi faina! <3

      Ștergere

  3. yes, you can kiss the blog/laptop/computer screen! :D si la multi ani si din partea mea, blogule!

    RăspundețiȘtergere
  4. La inca multi ani de blog! Sa iti aduca multe satisfactii si sa iti implineasca multe vise! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci,
    Tu blogule cresti mare cu fiecare an care trece; e normal sa fie asa fiindca aici, la tine am gasit de cand trec prin paginile tale numai chestii tari, autoarea ta are grija sa ne surprinda mereu cu articole care mai de care...aici te poti inspira, aici gasesti comedie, practica...lucruri noi si faine...noutati si explicatii...nu pot sa pun tot aici fiindca imi trebuie 1001" pag. sa descriu tot ce am in minte...pe langa multe altele,cu parere de rau iti spun,nu pot sa tin pasul cu tine; tot ce scrie autoarea ta,stiu _nu trebuie pierdut, dar promit sa te vizitez cum am timp liber sa vad ce noutati ne prezinti! Sa nu te schimbi niciodata!

    Un calduros La Multi Ani , tot cei bun si frumos in viata autoarei tale si spunei ca nu am uitat promisiunea facuta acum ceva ani in urma...doar ca zilele scurte si viata asta pe fuga nu imi lasa timp pt tot ce vreau sa fac...dar promit sa imi duc la bun sfarsit obligatia", care de buna voie si ne'silit de nimeni :D am luat'o in atributiunile mele.
    Ramas bun...blogule*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase si pentru ca nu ai uitat de mine, mai bine zis de noi! iti dorim tot binele din lume! <3 Muahhhhhhh! <3

      Ștergere
  6. La multi ani blogului tau! Scrie in continuare la fel ca si pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări și un drum minunat în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! Asteptam varsta de argint, de aur, de diamant! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar dacă nu te cunosc de mult timp în această blogosferă, postările tale m-au fermecat. Mereu pline de personalitate şi originalitate.
    Îţi urez La mulţi mulţi ani, şi să ne fi alături încă 3+3+3+3.........+3 ani!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani si la cat mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani voua!!!:) Sa cresteti mare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mereu imi place ceea ce gasesc aici, deci va urez si eu un la cat mai multi ani extraordinari!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos. Sper sa te citesc muuuuult timp de acum inainte.
    La multi ani~!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani inainte ! Faci o treaba minunata si ma bucur ca prin intermediul blogului am cunoscut o fata ca tine! Tot asa si sper sa ne citim si peste 10 ani :D

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani! :) sa ne auzim si peste 7 :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)