Pagini

Imprumut

V-ati gandit vreodata sa faceti un imprumut la o banca de credit online? Eu da, insa doar gandul ca este un imprumut ma cam sperie. Eheee, nu m-as  supara sa fac un imprumut din ala care mai degraba nu este imprumut, stiti voi, un imprumut nereturnabil, dar astea sunt vise, poate daca as sparge o banca ar fi ceva, hihi.

Revenind la lucruri serioase vreau sa va spun ca m-am uitat pe Sfantul Google si bineinteles cautand “imprumut nevoi personale”, am dat peste o firma/institutie, Provident…
Ei bine, aceasta firma face imprumuturi atat online cat si live ca sa zic asa si iti ofera suma de care ai nevoie intr-un interval de timp foarte scurt, in rate, iar ratele acestea trebuie platite in fiecare saptamana. Nu-I rau, nu? Ba chiar personele care iti incheie contractul dupa ce ca iti aduc acasa banii pe care i-ai solicitat, iti fac vizite saptamanale sa te achiti de datorie. Hmmm, asta da avantaj avand in vedere ca la noi stai la coada sa platesti ceva ore intregi.

Asaaa, acum ca v-am lamurit, vreau sa va cer sfatul daca cumva stiti pentru ca eu nu am gasit pe niciunde (probabil mi-a scapat): cat este limita de imprumut? Parca mi-as lua un “tiu-tiu”si nu stiu ce sa fac… 
sursa foto

23 de comentarii:

  1. Ai nevoie sa ai un salar cat de cat mare ca sa poti sa faci un imprumut de la ei. si cu siguranta ai nevoie de girant, ca sa semneze pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai nevoie de un salariu mare, de câteva luni (sau ani) în câmpul muncii, de girant... E ceva de genu' - ,,Afară-i vopsit gardu', înăuntru-i leopardu'.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu nu te încrede în reclamă. Reclama n-are nicio legătură cu starea de fapt a lucrurilor. Eu sunt prinsă cu un card de cumpărături de care am impresia că n-aş putea să mai scap vreodată, în ciuda avantajelor sale, dobânda este foarte mare. Şi daaa, regret că sunt prizoniera unui card.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maica-mea a imprumutat de la ei (cu talonul de pensie, pensie in jur la 700 lei) de vreo doua ori.
    Limita de imprumut este de 3000 lei.
    La pensia maica-mii a putut sa-si ia in jur la 1500 lei.
    Dobanda e destul de mare.
    Oamenii sunt de incredere.
    A venit acasa, au incheiat un Contract si in fiecare saptamana venea doamna si incasa rata.
    Poti sa optezi si pentru virarea/plata ratelor prin cont, dar eu cred ca asa nu prea le convine lor, pentru ca la bifarea pe contract a casutei "incasarea ratei la domiciliu", practic tu platesti si un comision suplimentar pentru acest serviciu (parte din salariul celui care iti incaseaza rata).
    Pentru situatii de urgenta, e de luat in calcul.
    Banii i-a primit pe loc. A dat un telefon "sefei", a cerut acordul si i-a dat banii.
    Si-a platit ratele la timp, asa ca nu am avut nici un fel de probleme cu ei.
    Nu stiu cum se comporta daca nu-ti achiti datoria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e rau, 3000 de lei? Hmmm. E bine. multumesc mult pentru informatii! :D Te pup!

      Ștergere
    2. N,ai să vezi 3000 de lei dinprima la ăștia în veci! Maxim 1500 dacă ai salariu beton! Și dobânda?! DAE sare de 100% cu multa, daca iei in calcul "serviciul suplimentar, care la ei pe site nu are valoare! NIste "cămătari" cu acte dar fără ouă!

      Ștergere
  5. Eu unul nu recomand providenta, stiu multe persoane care au platit mai mult decat trebuia, din cauza unor clauze ce nu se intelegeau prea bine in contract...

    Incearca sa gasesti un avocat bancar care sa iti recomande o banca pentru un credit ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu face prostia sa iei vreodata de la ei!
    Am lucrat cateva luni in domeniul consultantei financiare si am avut un exemplu pe Provident.. Te aburesc cu dobanda mica si DAE e enorma, dar lumea nu prea se uita decat la dobanda, ca de aia stiu toti. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu iti recomand Provident...Mai bine mai asteapta si incearca la CEC,este ceva sigur si muuult mai convenabil.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Care au nevoie de asistență financiară pentru nevoi personale, de afaceri de capital și de refinanțare ați topi compania potrivita oferim împrumuturi de valoare minimă de 1.000 de dolari la suma maximă de 50 milioane dolari pentru persoane fizice și organizații la 2%, fără garanție sau de control de securitate. Contactati-ne prin e-mail: janeahabah@hotmail.com cu informațiile dumneavoastră pentru procesarea cererii dumneavoastră.

    nume:
    adresa:
    țară:
    telefon:
    vârstă:
    sex:
    ocupație:
    postul ocupat la locul de muncă:
    Suma împrumutului:
    Durata de împrumut:
    Scopul de împrumut:
    venitul lunar:

    Cu stimă,
    Jane Ahabah
    Casa financiar CEO / MD Jane Ahabah (JAFH).

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Ziua,
    Aceasta este doamna Debra Morgan, pentru oricine are nevoie de nici un ajutor financiar de a informa publicul larg că un anumit împrumut este o oportunitate financiar deschis. Noi termeni clari și ușor de înțeles și cu condiția unui individ, firme și corporații da credit rata dobânzii de 2%. E-mail-ne azi: (Morgandebra816@Gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  10. Credit de nevoi personale este parte a creditelor de consum. Caracteristica de credit de nevoi personale nu este alocat un anumit proiect și, prin urmare, utilizarea sa este gratuit. Cu toate acestea, principiul este la fel ca alte creanțe, o organizație plătește o anumită sumă trebuie să plătească în fiecare lună cu interes. Potrivit creditorilor, credit de nevoi personale pot fi, de asemenea, numit: credit clasic, credit de nevoi personale, împrumut rambursabil sau credit de nevoi personale. Dar, indiferent de denumirea utilizată, sunt aceleași condiții care vor fi disponibile pentru you.Contact ne pentru cererile dvs. de împrumut privat $ 5000-5000000 pentru cei care au nevoie de finanțare,
    toplimitedloanfirm@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună ziua tuturor, eu sunt doamna Esther Jones, eu sunt un creditor de împrumut certificat, oferind împrumut pentru a persoanelor care au nevoie de credite, aici sunt unele întrebare: Ești în nevoie de un împrumut de orice scop ?, Vrei să plătească facturile ?, esti intr-o problemă financiară :, ai nevoie de o soluție financiară ?. Aici este soluția la toate problema ta financiară. Eu dau împrumuturi pentru proiecte, afaceri, impozite, facturi, și atât de multe altele motive, împrumut nostru sunt ușor, ieftin și pui. am da împrumuturi la doar rata de 2%.
    Contactati-ne azi pentru acest împrumut doriti, putem aranja orice împrumut vă potrivi cu bugetul dvs. la rata scăzută a dobânzii de 2%. contactați-ne prin adresa de e-mail la, estherjones.lenders@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Alo,
    Acest lucru este de a informa publicul larg că doamna Grace Okowa, un creditor împrumut privat are deschide o oportunitate financiar pentru toată lumea care are nevoie de nici un ajutor financiar. Ne da afară împrumut la rata dobânzii de 2% pentru persoane fizice, firme si companii sub un punct de vedere si starea clare și inteligibile. contactati-ne azi prin e-mail la: (embassyloanfirm(a)gmail. com)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 80,000Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 195,000Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  14. Căutați un împrumut? Sau ai fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut HelenaRobeson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin HelenaRobeson63@gmail.com:
    DATE SOLICITANT:
      1) Numele complet:
      2) Țara
      3) Adresa:
      4) Stat:
      5) Sex:
      6) Stare civilă:
      7) Ocupatia:
      8) Numărul de telefon:
      9) Poziția actual locul de muncă:
      10) Venit lunar:
      11) Suma creditului necesar:
      12) Durata de împrumut:
      13) Scopul creditului:
      14) Religia:
      15) V-ați aplicat înainte;
      16) Data nașterii;
      Mulțumiri,
    D-na Helena Robeson

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua,

    Sunt Martin Laura, Fondator / CEO al „MARTIN LAURA FINANCE FIRM. Mi-aș dori să aduc la cunoștință dumneavoastră că acordăm în prezent împrumuturi durabile de orice fel de la 5.000 $. la $ 500,000.000 la o rată de 3% accesibil, garanția de credit gratuit, rău sunt acceptate. Suma de împrumut este negociabil, oferta aplică acum ca fiind valabile. Termeni și condiții se aplică, de împrumut nostru este flexibil, acum prin e-mail (martinlaurafinancefirm@gmail.com) !!!

    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua,

    Sunt Martin Laura, Fondator / CEO al „MARTIN LAURA FINANCE FIRM. Mi-aș dori să aduc la cunoștință dumneavoastră că acordăm în prezent împrumuturi durabile de orice fel de la 5.000 $. la $ 500,000.000 la o rată de 3% accesibil, garanția de credit gratuit, rău sunt acceptate. Suma de împrumut este negociabil, oferta aplică acum ca fiind valabile. Termeni și condiții se aplică, de împrumut nostru este flexibil, acum prin e-mail (martinlaurafinancefirm@gmail.com) !!!

    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna,
    Numele meu este Wulan Sari, am fost victima unei fraude în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 45.000,00 euro pentru că aveam nevoie de un capital mare de 200.000,00 euro. Aproape că am murit, nu aveam unde să merg. Afacerea mea a fost distrusă și în acest proces mi-am pierdut fiul. Nu am putut să stau așa ceva din nou. În ianuarie 2017, un bărbat al lui Dumnezeu ma prezentat unei credincioși buni, doamna Loana George, care în cele din urmă mi-a ajutat să obțin un împrumut de la o companie bună și mi-a prezentat-o ​​pe CEO GARANTY TRUST LOAN și am aplicat pentru 150.000.00 euro. A fost o glumă și o fraudă, dar am primit împrumutul meu în mai puțin de 24 de ore doar 2% fără garanții. Sunt foarte fericit pentru că am fost salvat de a deveni sărac
    Așa că am sfaturi tuturor oamenilor de aici, care au nevoie de împrumuturi pentru a contacta
    Doamna Loana George prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    Puteți să mă contactați dacă aveți nevoie de alte informații prin e-mail: sariwulan3600@gmail.com

    Încă o dată vă mulțumesc tuturor că ați citit mărturia mea și că Dumnezeu poate continua să ne binecuvânteze pe toți și să ne dea viață lungă și prosperitate

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)