Pagini

Am facut-o si pe asta!

Mno, stiti de articolul cu interviul ? Ei bine, am fost sunata, si mi s-a explicat ce si cum, in fine, am acceptat postul pentru ca era unul destul de bun, iar la noi in oras cu greu reusesti sa prinzi un asa loc, si pe langa asta, sefa mea cu care am contact direct sa zic asa e o draguta, deci pentru ea merita, si colegele sunt la fel de dragute, nu ma pot plange, asadar eu consider ca am facut o alegere buna. 

Ce pot sa va spun... O sa cam lipsesc de pe blog, probabil in week-end o sa am mai mult timp liber pentru ca e programul mai scurt, in timpul saptamanii 8 ore pe zi le dedic serviciului, nu e greu, dar e obositor avand in vedere ca lucrez cu oamenii si ca e multa fataiala, evident spun asta pentru ca sunt la inceput si eu nu sunt invatata cu munca, deci... cu timpul toata lumea spune ca ma obisnuiesc (sper sa fie asa, hi hi).

Nu stiu ce o sa fie de acum incolo, dar cum spuneam o sa incerc sa nu abandonez blogul pentru ca e o parte din mine, hmmm, daca o sa patesc ceva amuzant sau care sa ma intrige, care consider eu ca merita povestit, sa fiti siguri ca o sa fiti la curent, haha. Pana atunci va doresc un week-end fain si sa aveti parte de multe zambete si tot ce mai vreti voi!

27 de comentarii:

  1. Mult succes in noua etapa a vietii tale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,felicitari ca ai prins postul!:D Ma bucur enorm pentru tine,sper sa-ti placa si sa te simti implinita!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eşti o norocoasă. Nu multe personae reuşesc să se angajeze atât de repede. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. AOLEU ! NU pot sa cred ca s-a adeverit tocmai ce comentasem sub articolul cu interviul !

    RăspundețiȘtergere
  5. well, spor cu noul job !
    si eu sunt in cautare momentan.
    stau sa gasesc ceva pe gustul meu, si sa fie si stabil.

    RăspundețiȘtergere
  6. iiii :3 Felicitari ^_^ Ma bucur tare mult pentru tine si iti urez mult succes in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu este greu sa imparti job-ul cu blogul. Eu si majoritatea cunoscutilor asta fac in fiecare zi. Zece ore la birou si restul se impart intre blog, somn, lectura, plimbari si asa mai departe.

    In plus, cu cat job-ul este mai colorat, cu atat mai multe ai de impartasit prin intermediul blogului, celorlalti.

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu cum se descurca altii, crede-ma ca este :) merci

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)