Pagini

S-a lăsat amăgitoare noaptea... cuprinsă de un întuneric ameţitor...

"Se joacă şi luna... îmi mângaie chipul... sperând să-şi alunge singurătatea... E tristă de veacuri, deşi luminează... Asemeni unui zâmbet, ce-ascunde sute de lacrimi...

Visez în tăcere, aştern gânduri şi şoapte... mă simt abandonată în tristeţe... încerc să respir, dar îmi lipşeste aerul... Aş vrea să ascult, dar nu înţeleg tăcerea...

Unde eşti, să pot zbura? Un sufet ce-i singur, nu oglindeşte nimic... Fără parfum, degeaba şi floarea... Ştiu că mă cauţi... am aripile frânte...

Grea e magia când crezi doar în ea... De ce nu te-apropii? Strânge-mă-n braţe... arată-mi lumina, acoperă-mi ochii... mângaie-mi buzele ce parcă suspină... otraveşte-mă cu dulceaţă, am să mor pt tine...

Şopteşte-mi dorinţe, doreşte-ţi în şoaptă... Iubeşte, alintă, săută, priveşte... Trăieşte prin mine... suspină, zâmbeşte... alungă-mi amarul...

Uită de lume... de paşii trişti ai singurătaţii... ecoul lor apăsator îmi inunda timpanele... amorţind sufletul... Am rămas doar o flacără-n vânt...

Şi dor mi-e de tine... Arată-te o dată!... Mai mult decât viaţa... atât te-aş iubi...!!!"

12 comentarii:

  1. D.p.m.d.v. Titlul face totul. Este bine ales. De la el observ ca ai incercat sa faci ceea ce uneori fac si eu... si anume sa vorbesti in postare despre un personaj prezent in titlu... frumos. ai incercat bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/user/clauditza1978#p/u/46/OXnkCA-3LLk


    acest text îți aparține chiar ție ?

    RăspundețiȘtergere
  3. In cazul in care nu ai observat e in ghilimele ;) Ma reprezinta doar, nu-ti face griji ca nu plagiez;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si nici aleia nu ii apartine, este o poezie scrisa de Elena Diaconu, "Vino" http://www.poezie.ro/index.php/poetry/179668/Vino

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci cat de frumos poate fi :X , ma regasesc si eu pe acol prin unele cuvinte.:D

    RăspundețiȘtergere
  6. "Fără parfum, degeaba şi floarea... " superb.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi suna cunoscut dar nu-mi vine in minte de unde.Poate ma insel...
    Ma regasesc in aceste cuvinte.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)