Pagini

Winter Love!!! ( ♥~♥ )

Şi... din nou, a venit anotimpul magiei... în care cu toţii trebuie să fim mai buni, mai îngăduitori şi nu în ultimul rând să învăţăm să numai dăm cu piciorul iubirii, chiar dacă nu e iubirea pe care o aşteptăm de la cineva, de la un străin, căci iubirea adevărată nu vine de la străini, ci din sânul familiei, părinţi...fraţi şi să nu uităm cât de important este să ai pe cineva drag alături de tine!

Dar, să nu uităm că iarna este anotimpul dorinţelor... aşa că... dacă vrem minuni trebuie să ştim că IUBIREA face minuni!!!

17 comentarii:

  1. chiar asa...este anotimpul dorintelor
    sunt curioasa ce isi doresc anumite persoane de craciun :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si ca iubirea este cel mai frumos cadou pe acre il putem primi de Craciun.
    Ms pt ce ai zis.Iti doresc si tie un strop de fericire in dar cu ocazia acestei sarbatori minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms pt ce mi.ai zis ;x...sa speram ca iarna asta toata lumea va avea parte de putina iubire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa primesti in dar tot ce iti doresti, si in special iubire, atat din partea familiei cat si din partea altora, si de ce nu; sa-ti gasesti dragostea vietii :) (daca nu ai gasit-o deja)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Mult! alices si Zuppy, cu placere! Sper si eu:)) si nu, nu am gasit-o! :D
    Oricum va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa credem cu adevarat in minuni caci ele se pot indeplini:D imi place ce ai scris

    RăspundețiȘtergere
  7. :) multumesc:D da, trebuie doar sa crezi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cuvintele tale imi ofer o bucatica de optimism, poate asa am sa aplec si eu o ureche spre sunetele Craciunului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu tot urasc Craciunul ! :)
    Astept Pastele !
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte misto blogu, sper sa ai cat mai multi vizitatori. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar asa e. Familia inseamna iubire.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)