Pagini

"Ningeală!!!"

Şi iar încep! Ningeee!!! OOO da!!! Ca în poveşti!!! Ba nu, ce spun eu...mai frumos ca în poveşti! E superb, stai cu prietenele la o ciocolată caldă şi din când în când mai arunci un ochi pe fereastra imensă a cofetăriei şi vezi... ce vezi? Zăpadăăă, şi mai multă zăpadăăă, fulgii de nea cum cad aşa pe nerăsuflate şi ca să fie atmosfera şi mai de sărbători, lăsând la o parte ornamentele de Crăciun, se mai aude si un colind... "Last Christmas, I gave you my heart..." Ahhh... Mirobolant!!!

23 de comentarii:

  1. Urasc Craciunul pentru ca nimic mi se pare prea comercializat . Nu mai are nici o conotatie religioasa si nimeni nu mai zambeste , ba unii chiar lucreaza de Craciun .
    Urasc Craciunul pentru ca stiu sa primesc colindatori .
    Urasc Craciunul pentru ca mai nou la TV nu apare decat stirea " Pitzi vrea de Craciun cadoul X " .

    De ce l-as iubi ?!
    (:

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... astea nu sunt motive... ce te intereseaza pe tine de altii... si de pitzipoancele alea, ai dreptate in mare... dar Craciunul trebuie sa fie pentru tine, pentru familia ta... in casa ta, in sufletul tau! Evita pe cei din jur si ai sa vezi ca poate nu e chiar asa de rau!:D CreD! I still have hope!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vorbit doar din punctul meu de vedere dar distanta uneori poate fi si benefica :) pentru ca inveti sa pretuiesti ceva . Succes in relatie !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dimineti de iarna ... Craciun ... Decembrie ....
    :x:x:x Iubesc iarna !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu iubesc atmosera din preajma Craciunului, parca nici nu e Craciun fara zapada. :) si eu ma bucur ca ninge

    ps: ti-am lasat o surpriza pe blog

    RăspundețiȘtergere
  6. da:) zapada:) Mosh Craciun! Ah!!! lovely !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. e frumoasa iarna ca si celelalte anotimpuri, toate au ceva deosebit iar noi trebuie sa stim sa le descoperim si sa le apreciem valoarea

    RăspundețiȘtergere
  8. ...but very next day .. you gave it away :(
    faza cu prietenele si ciocolata calda 8-> imi plaace :x

    RăspundețiȘtergere
  9. iubesti zapada dar ea te iubeste pe tine?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am furat si eu cateva poze de pe blogul tau, le returnez in curand :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc tuturor! Craciun fericit si voua:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Un an nou fericit în care să ți se împlinească toate dorințele și să nu ne uiți(mai rupe câteva minute și pentru noi postând lucruri noi)!

    http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult ! Un an nou fericit si tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca am cam intarziat cu acest comentariu =)) Si mie imi place cand ninge...ador peisajul.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)