Pagini

" Cea mai mare iluzie a omului este că timpul trece. Timpul este tărâmul - noi trecem, şi el pare că merge! "

... Şi merge, merge, şi ne trezim pe la 80 de ani, că nu am realizat nimic, că suntem laşi, că într-o lume imensă suntem doar nişte picături de ploaie care se evaporă una, câte una...
Dar de ce? Pentru că aşa suntem noi oamenii, lăsăm amintirile în urmă... de ce? pentru că ce e prea dureros preferăm să uităm? DA, ăsta e motivul... durerea ne doboară, dar ne poate da şi putere, putere să mergem mai departe, să uităm...


Ah... nu vreau să mă mai gândesc la asta, vreau doar să sper în noul an, care va venii... să sper că va fi un an mai bun... căci anul asta... mai bine tac...
În concluzie, un an nou fericit tuturor, in special celor care îmi fac onoarea de a-mi oferii câteva minute din timpul lor, citind postările mele... un an nou plin de împliniri, sănătate... si belşug!

10 comentarii:

  1. parere personala:
    blogul e destul de fain
    insa tampenia aia numita melodie care incepe de fiecare cand deschid o pagina ma face sa arunc laptopu pe geam. si chiar daca nu ar tine de gustul meu tot e stresant sa se tot deschida melodia.
    te rog sa stergi commu dupa ce il citesti
    ____________
    SOCIOPAT FM

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si numai bucurii,sanatate si impliniri! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine! :)) Apreciez parerea ta! Si o sa stin cont!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi comic sa iti urez un an nou cat mai bun , acum dupa ce au trecut 2 ani :)) Dar eu iti urez mereu multa sanatate , sa ai parte de tot binele din lume , succes si realizari.

    RăspundețiȘtergere
  5. daca am ajunge la 80 de ani, n-am constata ca am fost neaparat lasi, ci poate ca n-am invatat mare lucru. oricum ar fi, nu putem demisiona din ceea ce suntem si devenim, chiar daca am vrea :)...un an nou mai bun sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos spus :) trebuie sa ne multumim cu ceea ce suntem :d un an nou fericit si tie :*

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)