Pagini

Zambete pentru voi!

Ce faceti dragilor? Ati zambit azi? Sper ca da, iar daca nu, atunci ar trebui sa o faceti pentru ca nu aveti niciun motiv pentru care sa nu o faceti, hehe, cam de parerea asta sunt eu, dar si cei de la Dentfix, pentru ca ei vor sa va sara in ajutor, daca se poate spune asa, astfel incat sa puteti avea dantura, mai bine zis, zambetul mult dorit.

Mie una imi place foarte mult sa zambesc si ca sa fiu sincera cu voi imi place si mai mult sa vad oameni care zambesc, sau care imi zambesc, hihihi.... Iar pentru ca am ajuns la zambete si dinti, am si o noutate pentru voi. De curand mi s-a propus o colaborare, colaborare ce consta in testarea unui produs pentru albit dintii

Eu am incercat si leacuri babesti, vorba aia, pentru dinti mai albi, cum ar fi bicarbonatul de sodiu si lamaia, insa fiindca eu nu am stiut ce si cum, l-am folosit in exces, mi-a distrus un pic smaltul dintilor, deci, zic pas... Chiar sunt curioasa despre acest produs, daca chiar are efect, insa problema este ca inca astept raspuns sa vad cum o sa facem cu transportul pentru ca deh, eu sunt in Spania....

Ei, sper din tot sufletul sa se rezolve si sa am ocazia sa testez, si sa va fac un review, oricum o sa va tin la curent, pana una alta va las sa va bucurati de soare si va doresc o zi faina cu multe zambete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)