Pagini

Feria Medievala din Onda, cu poze si de toate...

Holaaaaa! Ce mai faceti? Uh, ce inceputuri plictisitoare am inceput sa am, dar deh, se potrivesc cu starea in care ma aflu in ultima perioada, de fapt, nu e vorba de plictiseala ci de rutina mai degraba, si am ajuns la concluzia ca munca este frumoasa atunci cand iti esti propriul sef, hehe. Mdaa... Si trecand la lucruri mai serioase sau nu, hi hi, lucruri mai distractive mai bine zis, sa stiti ca am ramas in urma cu postarile si cu ce s-a mai intamplat pe aici. 

Asadar, va prezint Feria Medievala din Onda, un eveniment destul de interesant pentru ca daca nu stiati in oraselul in care locuiesc eu exista un castel, printese, cai, cavaleri, etc... hahahahaha, glumesc, glumesc, castel chiar exista (daca sunteti curiosi despre ce este vorba dati un search pe Google si aflati mai multe detalii despre el ca eu sunt cam lenesa sa va povestesc, ihihihi), iar acolo s-a organizat un carnaval pentru aproximativ o saptamana.

Cam asa a aratat, lume multa, muzica cu sulite si trambite, eu cu piciorul scrantit (nimic grav), peisaje frumoase, mancarica, bautura, interesant, chiar interesant si oarecum nou pentru mine. Btw, daca vedeti prin poze oameni imbracati de vara sa stiti ca este pentru ca era vara, feria a fost organizata cam prin august (ei, da, atat de mult am intarziat eu cu acest articol, ma scuzati, ma scuzati. huh)

Siii cam atat pentru azi. Eu sunt bine, incerc sa imi deschid propriul salon de unghiute acasa pentru ca am gasit un locsor pentru mine si pentru gagicutul meu, o sa vina si mami in vreo 2 saptamani aici si sa vedem ce o sa iasa. Cam astea sunt noutatile. Ah, si va mai sunt datoare cu poze din Feria San Miguel si Feria D'Onda si sa vedem ce party-uri mai au nebunii astia p-aici. Sa aveti o saptamana cu mult soare si sa-l trimiteti si pe la mine pentru ca aici plouaaaa. V-am pupat! 

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)