Pagini

Cum recunosti un roman in Spania?

Hello there! Dupa ultimul meu articol scris despre soacre, am avut parte de o experienta tare neplacuta, asa ca am decis sa il sterg, se pare ca mai multe soacre de baieti s-au simtit saracele jignite, in fine, deci azi va povestesc cum recunoasteti romanii in Spania, hehe. 

Stiu, stiu, nu va uitati asa stramb insa nu am prea multe chestii de povestit, in afara faptului ca mi-am tras un gagic marocan si ca muncesc, a da, si ca am reusit in sfarsit sa-mi fac tatuajul muuuult dorit cu henna. So, in oraselul in care locuiesc eu acum, Onda, am observat inca din primele zile ca is o gramada de romani, cum? Ei bine, pe langa faptul ca se imbraca in nike, adidas si alte firme de genul, vorbesc o spaniola pocita si se manifesta ca pe ulita, li se citeste pe fata ca is straini. Asta in prima instanta, pentru ca a doua metoda de a recunoaste romanii este dupa manele si dupa masinile scumpe pe care le conduc. 
Daca va intrebati cum stau la capitotul amice si iesit in oras, eh, cam prost, nu de alta, dar nu am nici timp si nici dispozitia necesara. Cu romance nu prea vreau sa ies fiindca aici toti romanii se cunosc si se barfesc intre ei, ma inteleg bine doar cu o fata, in rest de iesit, aici nu prea ai pe unde, ei, si aducand vorba de asta, asa mi se face un dor de oraselul meu.

Owwww si tocmai mi-am adus aminte ca am ce sa va povestesc, azi este fiesta, nu stiu ce fiesta, mi s-a spus, dar am uitat, insa stiu sigur ca pe seara or sa le dea drumul la tauri pe strazi, mwahahahaha. Daca reusesc sa fac vreo poza, va arat cu mare drag.

Mno, si cam atat. Aaa si daca vreti sa vedeti vreo poza cu unghiute, chestii decorative, un diy, ceva, va invit sa ma urmariti pe instagram: https://instagram.com/dopebeautyblog/, in ultima vreme postez multe chestiute acolo. Sunteti tucati!

2 comentarii:

  1. the truth had been spoken :)) nu doar in Spania,oriunde in strainatate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm...trista imagine a romanilor din Spania ne-ai prezentat...
    sunt sigura ca sunt si oameni ok, asa cum esti si tu de altfel, din pacate voi sunteti putini vizibili si cum cei prezentati de tine ies in evidenta, iata si proasta imagine pe care o avem in afara...

    ma bucur pentru noul tau iubit, sunt sigura ca e un baiat cel putin interesant :)
    sa ne arati tatuajul! :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)