Pagini

Vreme de plaja si costume de baie

Huh, cum e vremea pe la voi? Va intreb pentru ca la mine zilele trecute temperatura in termometru a urcat la vreo 43 de grade, o caldura de nedescris, insuportabila, sufocaaaaanta, pana si aerul era cald, tot tot, daca lasam geamurile deschise ma lovea din plin caldura fara mila, insa analizand situatia dintr-un punct de vedere mai pozitiv a fost vreme faina de plajica. Toata lumea care ma vizita pe la salon ba se plangea de caldura, ba se lauda ca a mers la plaja, numai eu, zambeam frumos si ma gandeam cum ar fi sa ma intind si eu pe un sezlong la soare cu un suculet sau un cocktail langa mine, acompaniata de gagicut si de muzica buna asa pe fundal, eheeheeee. Daaaar, de moment raman cu gandurile, in primul rand pentru ca sunt toata ziua la munca, in al doilea rand pentru ca n-am nicio idee unde e plaja, stiu doar ca e pe la vreo 20 de minute de mine, ihihihi, si in ultimul rand trebuie sa merg in cautare de costume de baie ieftine, si cand zic ieftine o zic in adevaratul sens al cuvantului pentru ca aici totul e scump, nu gasesti ca in Romanica, haine ieftine, dar ieftine, ieftine, sau haine la second hand, huh, nici pomeneala de asa ceva.

Si ca tot am adus vorba de haine, va fac o recomandare, am gasit un site, Schemah.ro, un site care colaboreaza cu o sumedenie de alte site-uri ce au o gramada de haine de firma la preturi foarte bune,. eu una de moment nu ma pot baga sa cumpar nimic pentru ca nu prea imi convine costul transportului, si pe langa asta am magazinele astea la vreo 30 de minute de mine, in Salera, asa ca, spor la cumparatuuuuuri, hihihihihi.

Mno, daca merg la plaja va tin la curent, stiti voi, o poza doua, din alea mistoace cu un palmier, doi. Hehe. Pana una alta sper sa ajungeti voi la plajica in locul meu si sa imi transmiteti gandurile voastre bune, promit ca o sa fac si eu la fel. Besitooooos sau hasta luego, asta asa cum zic spanisholii. 

3 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)